de vrije fries Geplaatst: 12 november Geplaatst: 12 november RTL district is ontworpen voor een gepassioneerd publiek en wordt de zender voor recht en orde, met aandacht voor de grootste misdaadverhalen, de beste politieseries en de meest extreme noodsituaties. Liefhebbers van spanning kunnen RTL district elke dag bekijken op RTL play , met programma's vanaf het begin van de middag. Meer weten over RTL district? Stem vanaf maandag 18 november om 16.30 uur af! Proximus: nummer 81 Voo: nummer 88 Orange: nummer 27 Telenet TV: nummer 29 Base TV: nummer 21 En op RTL play groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
digitaal kijker Geplaatst: 12 november Geplaatst: 12 november Bij Telenet zal dit wel in Brussel zijn vrees ik en de andere providers ook, Proximus zal weer heel België aanbieden. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 14 november Geplaatst: 14 november update, zit sinds vandaag ook bij telenet Vlaanderen, dus niet enkel Brussel en Wallonië, maar is een overbodige zender, en zo vullen ze het aanbod verder aan met zenders dat we in Vlaanderen niet nodig hebben. maar in 2025 wordt de prijs wel weer eens opgetrokken...... Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 november Geplaatst: 14 november Wat een verrijking van het aanbod. Indrukwekkend. Weer een zender die ik altijd al had willen hebben maar nooit om heb durven vragen. 🧐 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 14 november Geplaatst: 14 november 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Weer een zender die ik altijd al had willen hebben Als gij van elke omroep hun zender wil , wat kost zo'n zender ?? 😵😉 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Wat een verrijking van het aanbod. Indrukwekkend. HAPsoluut zelfs , ik ga er zelfs kabel TV speciaal voor aanschaffen !! 🤫 3 uren geleden, digitaal kijker zei: maar in 2025 wordt de prijs wel weer eens opgetrokken Elk jaar zelfs !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen