Pedro4 Geplaatst: 13 november Geplaatst: 13 november Kan ik op mijn Vu iptv opnemen en dan ook meerdere kanalen? staat de opname dan in de pvr? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 13 november Geplaatst: 13 november Ja You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 14 november Auteur Geplaatst: 14 november ga ik proberen. zit er ook epg op iptv ? en een gids? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 14 november Geplaatst: 14 november opnemen gaat maar meerdere kanalen hangt af van het aantal streams dat je hebt gekregen.EPG zit er normaal wel bij en kan je met jediepg verbeteren voor de ontbrekende kanalen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 14 november Geplaatst: 14 november 3 uren geleden, Pedro4 zei: ga ik proberen. zit er ook epg op iptv ? en een gids? EPG ligt aan jouw "provider". Buiten dat zou je deze dan ook moeten laten importeren. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen