Rollerboy Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Ik heb moeite om te weten hoe oud bepaalde youtube filmpjes zijn. Zijn die minder dan 1 jaar geleden gemaakt of ouder dan 10 jaar Wat is de meest recente informatie? Ik kan de datum niet vinden. Groeten,
Moderator ceesv Geplaatst: 15 uren geleden Moderator Geplaatst: 15 uren geleden Ik weet niet welke youtube jij gebruikt, maar bij mij staat toch echt vermeld hoe oud de filmpjes zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Rollerboy Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden ik heb daar moeiljjk heden mee Hoe oud zijn die treinen? Wanneer heeft men die reveuws geschreven? rijden deze treinen tussen brussels mons Is dit nog veilig?
Moderator ceesv Geplaatst: 11 uren geleden Moderator Geplaatst: 11 uren geleden Tja, ben jij echt of fake? Wij weten het niet.🫠 Zo simp el is het. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Was het maar waar. Zo te zien volledig fake. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
paardengek Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) 39 minuten geleden, Rollerboy zei: Is dit fake of niet? Dit is animatie. Dus FAKE...... Je kunt het goed zien hoe de F-16's taxieën en airborne gaan. Het is duidelijk te zien dat het animatie betreft. Maar de meesten hebben niet mee gemaakt en gezien hoe een F-16 take off gaat. Ik heb dat heel vaak gezien en meegemaakt. Ik was als dienstplichtige hulp crew chief F-16 op Leeuwarden ( 322 ) in 1992 / 1993. Ook de rest van deze video is animatie en dus FAKE.... Het is echt super duidelijk te zien dat het animatie is. 11 uren geleden aangepast door paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Rollerboy Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Dank u , ik dacht het ook, daarom dit voorbeeld. Mijn vraag ging eerder hoe ik de datum van het filmpje kan bepalen. smartphone informatie van 10 jaar geleden is te oud, Groeten,
paardengek Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 8 uren geleden, Rollerboy zei: Dank u , ik dacht het ook, daarom dit voorbeeld. Mijn vraag ging eerder hoe ik de datum van het filmpje kan bepalen. smartphone informatie van 10 jaar geleden is te oud, Groeten, Niet, alleen wanneer het ge-upload is naar youtube. 2 uren geleden aangepast door paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen