reynaertdevos Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden De vraag die ik mij stel is hoe een ontvanger onderscheid maakt tussen de verschillende zenders op één transponder. Ik zie in de zenderlijst allemaal dezelfde parameters voor de zenders op eenzelfde transponder? zijn er nog bijkomende parameters die ik niet zie?
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden elke zender heeft ook een eigen SID Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Oplossing Geplaatst: 3 uren geleden 14 minuten geleden, reynaertdevos zei: zijn er nog bijkomende parameters die ik niet zie? Kijk eens hier, elke stream heeft zijn eigen adressen op een tp. Een SID, een VPID, Audio, een PMT, een PCR en een TXT adres. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
reynaertdevos Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ok, bedankt, weer wat slimmer geworden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen