Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Dit is wat ik nu in de flash installeer. Wat ik eigenlijk niet heb gedaan nadat ik de boel weer heb geflashed (na de timebomb) is de updates van dream image te laten installeren. 2 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden De AIO is de meest recente.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 6 minuten geleden, Mimisiku zei: De AIO is de meest recente.. Wat bedoel je precies. AOI was toch voor de one en two? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Dat is waar, maar er is ook een soortement update voor de DM900 en DM920 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen