Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 8 uren geleden, Codx zei: Dus jij denkt dat het aan alle DM900/920's ligt, dat lijkt me ook wel erg ver gezocht. Dan moet ik toch echt is gaan testen nu. Ik heb de DM920 nog steeds in gebruik namelijk. Nog geen tijd gehad om de VU+ te fixen. Niet alle maar wel die ik heb getest. Het kan natuurlijk ook nog aan de kaart/dreambox combinatie liggen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ik ben niet de enige met dit "probleem" blijkt wel. https://www.google.com/search?q=Warning%3A+needed+try+nr+2%2C+next+ECM+has+some+delay&client=firefox-b-d&sca_esv=579fa9cb7f57f8d8&ei=RcyEZ-C9E5b-7_UP45-xmAc&ved=0ahUKEwig9LKvofKKAxUW_7sIHeNPDHMQ4dUDCA8&uact=5&oq=Warning%3A+needed+try+nr+2%2C+next+ECM+has+some+delay&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiMVdhcm5pbmc6IG5lZWRlZCB0cnkgbnIgMiwgbmV4dCBFQ00gaGFzIHNvbWUgZGVsYXkyBhAAGBYYHki_KFCNE1iNE3ABeACQAQCYAVSgAZoBqgEBMrgBA8gBAPgBAvgBAZgCAqACWsICCxAAGIAEGLADGKIEwgILEAAYsAMYogQYiQWYAwCIBgGQBgKSBwEyoAfiAg&sclient=gws-wiz-serp You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik kan het niet meer testen helaas.. Ik heb 10 kaarten onder OScam draaien nu met de VU+Ultimo 4K. Op de DM920 nooit problemen gehad... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Mojo Geplaatst: 49 minuten geleden Auteur Geplaatst: 49 minuten geleden 16 minuten geleden, Mimisiku zei: Ik kan het niet meer testen helaas.. Ik heb 10 kaarten onder OScam draaien nu met de VU+Ultimo 4K. Op de DM920 nooit problemen gehad... Nu het met de smartreader goed loopt heb ik wel de tijd om er rustig naar te kijken en zaken te testen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen