sattv4iedereen Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden In totaal tv staat, dat de grotendeels van de mtv's eind dit jaar verdwijnt uit de Benelux. Laat nu voor mij dat muziekzenders de boeiende zenders zijn. Er zijn er heel wat verdwenen. En dat zou te wijten zijn, dat jongeren, YouTube gebruiken voor muziek clips. Van mij mogen ze het hebben, tussen elk lied 2 reclames. En nee, ik betaal niet. Eerst betalen ( het internet) om te kunnen kijken en dan moeten betalen om zonder reclame te kunnen zien. Wat een vreemde wereld is het aan het komen. Zelf straemingsdiensten beginnen met reclame. Het is erg, maar zelfs mijn lg tv toont bij het opstarten een foto met reclame op. Maar als ze zo doorgaan, hebben we straks enkel nog waspoeder zenders over, die niks nuttigs hebben uit te zenden, en ouwen brol tonen, bvb films van de jaren 80. En steevast 2 a 3 keer dezelfde per jaar. Hoeveel keer is in België dit jaar flodder aan de beurt geweest. En daarom vraag ik me af, wat is er en gaat er gebeuren met linair tv? Enkel nog publieke en waspoeder zenders die de reclame onderbreken voor nietszeggende programma's? Hopelijk blijft 192tv nog een poos bestaan. Als die verdwijnt, dan denk ik sterk om volledig linaere tv volledig te stoppen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Alex1970 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Welliswaar ook met veel reclame, maar 28.3°E heeft nog heel wat muziekzenders. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
cookie monster Geplaatst: 48 minuten geleden Geplaatst: 48 minuten geleden Ik kijk al een serieuze tijd geen lineaire tv meer , geen interesse meer !! Ik gebruik nu hoofdzakelijk Youtube !! Soms kijk ik nog via 28,2°oost (3 programma's) !! Zeer sporadisch: Plex TV & VTMGO (gratis films) & VRTMax ivm films & oude series) C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen