edbe Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden dat hele streaming zooi is de boosdoener 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
OFDM Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 22 uren geleden, Alex1970 zei: Welliswaar ook met veel reclame, maar 28.2°E heeft nog heel wat muziekzenders. Zeker! Er is wel een uitdunning geweest want een groep zenders met nieuwe clips (van channel 4) zijn gestopt omdat de jonge streaming generatie er niet genoeg naar keek. Ik wissel af tussen Youtube muziek en Engelse clipzenders. Daarbij hebben de clipzenders het voordeel dat ze kunnen verrassen met muziek die je ontzettend lang niet hebt gehoord of helemaal niet kent dus never nooit via Youtube zou hebben gezien omdat het algoritme dat niet snapt.
hugogertie Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Op 16-11-2024 om 21:17, sattv4iedereen zei: En daarom vraag ik me af, wat is er en gaat er gebeuren met linair tv? Enkel nog publieke en waspoeder zenders die de reclame onderbreken voor nietszeggende programma's? Hopelijk blijft 192tv nog een poos bestaan. Als die verdwijnt, dan denk ik sterk om volledig linaere tv volledig te stoppen. Dit vind ik nu niet bepaald een reden om te stoppen met liniaire tv als dit het enige is waar je naar kijkt, dan ben je al heel lang geleden afgehaakt. Behoeftes veranderen en dat is al sinds het bestaan van den mensheid en ja jongeren kijken veel minder tv omdat ze op andere manieren vermaakt kunnen worden. De TV wereld is overal begonnen met 1 tv netje en daarna uitgebreid en tot op een zeker hoogte was er kwaliteit verbetering van programma's maar dat is door de vele tv zenders wel sterk afgenomen omdat het geld maar 1 keer kan worden uitgegeven. Wanneer de kwaliteit van TV programma's weer iets brengt dat eruit springt is dit toch terug te vinden op joetroep of een of ander streaming platform, dus de vraag komt steeds meer naar voren: waarom nog liniaire tv, alleen voor live sport maar dat wordt ook al vervuld door streaming sites. Ik wordt er wel ziek van dat al die platforms denken dat je overal wel een abbo op gaat nemen, maar dat kost een vermogen in de maand dat alleen de beter gesitueerde zich kan veroorloven.......... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Je hoeft niet alle streamingdiensten te abonneren! Je zit toch alleen maar te kijken naar dezelfde soort genres. Mocht je dat willen spreiden, dan neem jij Netflix en je zus neemt HBO+ en je oom neemt ESPN full en gaat lekker op bezoek bij elkaar... ☺️ leuker dan vroeger kun je het niet maken 😁 toen men nog met 8 mensen rokend in de woonkamer naar Mies Bouwman zat te kijken of naar The Young Ones. 1 Child In Time (edit) Deep Purple
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 6 minuten geleden, Tonskidutch zei: leuker dan vroeger kun je het niet maken 😁 toen men nog met 8 mensen rokend in de woonkamer naar Mies Bouwman zat te kijken of naar The Young Ones. Ik mis Radio Bloemendaal op de middengolf. Word er helemaal sjaggerijnig van. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik begrijp dat “gehang” aan de TV eigenlijk niet. Alsof er niets beter te doen is in je leven. Wij kijken 👀 niet veel meer naar de TV. Eerder wat goede muziek van mijn platen of CD verzameling ‘s avonds met een lekker glas wijn of whiskey en dan inderdaad ook wel eens een boek. En koken lekkere dingen. En de weekenden trekken we erop uit. Zeker nu de temperaturen lager zijn. Ik geloof dat de sattv4iedereen problemen zelf gemaakt zijn. Kan het zijn dat het om pure verveling gaat? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik vind het ook wel veel geklaag. Niemand moet zich abonneren op streaming diensten. Youtube is inderdaad veel meer reclame gaan uitzenden, zeker tussen muziek nummers. Dan schakel ik gewoon over van Chromecast naar muziek van 28.2 graden. Dan loopt de reclame ondertussen ongezien door. Andere meer docu achtige items zijn nog goed te doen. Dat er nu ook streaming diensten ontstaan die je laten betalen + reclame is in feite niet anders dan onze commerciële zenders in lineaire vorm.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, Tonskidutch zei: leuker dan vroeger kun je het niet maken dat was natuurlijk een contradictie en geen reminiscentie @OFDM natuurlijk klagen wij oudere jongeren. De jeugd klaagt al tijden niet meer omdat ze heel andere invulling geven aan hun online media tijd, van of streamingdiensten of van het kleine beetje lineair aanbod. Dergelijke oude square guys als @sattv4iedereen wennen nu eenmaal niet makkelijk aan die globale veranderingen. Child In Time (edit) Deep Purple
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Jongeren hebben minder referentie om te vergelijken maar misschien wel dat reclame is toegenomen.
Tonskidutch Geplaatst: 50 minuten geleden Geplaatst: 50 minuten geleden Referenties? Voor dat er MTV op de Nederlandse kabel kanalen was hadden we Musicbox zender terrestrisch + kabel. En toen was ik jong. Het hele MTV was toch ook pure reclame van de platenmaatschappijen om ons de LP's en CD's te doen kopen, pardon 34 gulden? Heb je de laatste al van Dire Straits? Vroeg men toen. Die referentie van de kosten om muziek te kunnen horen zonder Joost den Draaier die erdoor blèrde was jouw moment. Ik stream nu Spotify als premium member en hoor elke dag voor een luttel bedrag alles wat er aan dat aanbod bestaat. Ik kan zelf kiezen. Lineair is niet zelf kiezen behalve aan of uit. Child In Time (edit) Deep Purple
Eduard07 Geplaatst: 39 minuten geleden Geplaatst: 39 minuten geleden 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik mis Radio Bloemendaal op de middengolf. Word er helemaal sjaggerijnig van. https://kerkdienstgemist.nl/stations/2606 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 35 minuten geleden Geplaatst: 35 minuten geleden 12 minuten geleden, Tonskidutch zei: Referenties? Voor dat er MTV op de Nederlandse kabel kanalen was hadden we Musicbox zender terrestrisch + kabel. En toen was ik jong. Het hele MTV was toch ook pure reclame van de platenmaatschappijen om ons de LP's en CD's te doen kopen, pardon 34 gulden? Heb je de laatste al van Dire Straits? Vroeg men toen. Die referentie van de kosten om muziek te kunnen horen zonder Joost den Draaier die erdoor blèrde was jouw moment. Ik stream nu Spotify als premium member en hoor elke dag voor een luttel bedrag alles wat er aan dat aanbod bestaat. Ik kan zelf kiezen. Lineair is niet zelf kiezen behalve aan of uit. Wat jij nu opsomt is jouw referentie. Dus ten opzichte daarvan is Spotify bijna oneindig veel beter. Ik weet het niet want ik gebruik dat niet, ook niet de FTI versie. Ja lineair is aan of uit als je 1 station kunt ontvangen. In zekere zin is zappen een methode om dat wat om te buigen naar on demand, een klein beetje.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 35 minuten geleden Geplaatst: 35 minuten geleden Zo zie je maar wat een vroom mens ik ben. 😇😇😇😇 Ja, er steekt veel goeds in die IJzerbout. 🥰😍😂😁 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mojo Geplaatst: 22 minuten geleden Geplaatst: 22 minuten geleden 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ja, er steekt veel goeds in die IJzerbout. 🥰😍😂😁 Is alleen jammer dat het niet eruit komt🙃 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen