pollegazon Geplaatst: maandag om 15:49 Geplaatst: maandag om 15:49 (aangepast) 3 uren geleden, Tonskidutch zei: Heb je de laatste al van Dire Straits? Vroeg men toen. Ik heb die tijd ook nog geweten, kocht de cd'tjes van Crowded House. Ook Spotify premium, maar luister toch liever naar Joe Easy, in de auto tijdens de lange ritten. En wat blijkt. Crowded House is terug in. Dus alles komt terug Maar lineaire tv - ondanks alle streaming platforms (ik test nu weer Apple TV+ uit, heb al tig jaar Netflix, Prime video voor de gratis verzending (voor mijn vrouw) en de dochter haalde Disney+ in huis) kijken we hier ook nog wel naar de "normale tv" - Shetland - nieuw seizoen op BBC of Blind Getrouwd, helaas via de reclame-kan-ik-niet-doorspoelen Telenet TV Box. maandag om 15:51 aangepast door pollegazon aanvulling
cookie monster Geplaatst: dinsdag om 19:35 Geplaatst: dinsdag om 19:35 Op 18-11-2024 om 11:12, Drs. IJzerbout zei: Ik mis Radio Bloemendaal op de middengolf. Word er helemaal sjaggerijnig van. Ik ook , je hebt ook nog maria radio 🤫 Op 18-11-2024 om 13:38, Eduard07 zei: https://kerkdienstgemist.nl/stations/2606 Thx 4 de link , zet ik meteen bij mijn favorieten 💘 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: dinsdag om 21:05 Geplaatst: dinsdag om 21:05 Op 18-11-2024 om 11:05, Tonskidutch zei: leuker dan vroeger kun je het niet maken Ton, zo was het toch ook gezellige bij je thuis? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Miauw Geplaatst: dinsdag om 22:41 Geplaatst: dinsdag om 22:41 (aangepast) Op 18-11-2024 om 11:12, Drs. IJzerbout zei: Ik mis Radio Bloemendaal op de middengolf. Word er helemaal sjaggerijnig van. Ik weet niet hoe lang geleden stonden die masten met draad antenne vrij bij het kopje van Bloemendaal en kwam het signaal uit het KPN huisje wat er praktisch onder stond en ik denk nog wel staat i.v.m. meerdere gebruikers in die masten, op een gegeven moment was het op en rond die plek vol gebouwd met dure bungalows, daarna begon het geklaag bij de gemeente dat men zoveel last van de AM zender had. dinsdag om 22:44 aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 00:02 Geplaatst: gisteren om 00:02 Ik maak er altijd grappen over. Maar wat ik wel weet is dat de zender 500 Watt had. Dat was best wel veel. Ik kon hem ontvangen in Deventer op zondagochtend met een goede antenne. Dat die dominee daar een vergunning voor kreeg vond ik opmerkelijk. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 07:40 Geplaatst: gisteren om 07:40 "Tijdens een zware storm op in januari 2018 werd een mast van de installatie vernield. Dit maakte uitzenden via de ether onmogelijk. Na een gedeeltelijke herbouw, waarbij de mast tot 18 meter werd opgericht, konden de middengolfuitzendingen een maand later worden hervat, zij het met minder vermogen. Alleen de oude zender (50 W) kon omgaan met de veranderde ophanging van de antenne. Luisteraars konden via internet onverminderd worden bereikt." "Ds. Gerrit Toornvliet, sinds 1956 predikant te Bloemendaal en sinds 1961 vrijgesteld om zich alleen met het radiowerk bezig te houden (vanaf 1965 in dienst van de Particuliere Synode van Noord-Holland), hield zich niet altijd aan kerkelijke regels en kwam daardoor meermalen in aanvaring met de kerkelijke instanties. Uiteindelijk werd hij hierom in 1968 ontslagen, waarna hij de Stichting Radiogemeente oprichtte en verder ging bij diverse zeezenders. Deze stichting bestaat nog en belegt kerkdiensten en zendt uit via een aantal lokale omroepen; ze heeft geen enkele band met Radio Bloemendaal." Ds Toornvliet wist er 50 kW (althans op papier) van te maken...😁 https://www.godgelooftinmij.nl/leven-vanuit-god/piratendominee Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen