Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft hier iemand al ervaring met deze aanbieder?

De zenderlijst ziet er iig veelbelovend uit en ook F1.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

• Moderator
Geplaatst:

In de voorwaarden lees ik het volgende:

Accounts

To create an account with us, you must be (1) a resident of the continental United States, Alaska, or Hawaii;

Om een account bij ons aan te maken, moet u (1) inwoner zijn van het vasteland van de Verenigde Staten, Alaska of Hawaï;

Dat zal de reden zijn waarom er hier niemand ervaring heeft met deze aanbieder.

De rechten voor de F1 in Nederland zijn verkocht aan partijen die het niet op prijs zullen stellen dat er plotseling een andere aanbieder op de markt komt.

Mocht Tivo in Nederland actief worden zal dat met een aangepast aanbod zijn.

Tivo nederland als zoekargument geeft dit antwoord.

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

https://watchtivo.com/

Is dit wat?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

• Moderator
Geplaatst:

Daar heb ik een probleem te pakken.

Of het geblokkeerd is ?

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Vreemd, ik heb gewoon toegang tot de site. LET OP, geen .nl maar .com

image.thumb.png.dee24685d91727e9c0b2433a0aa5ef79.png

aangepast door Con

• Moderator
Geplaatst:

Ik denk dat het land waar ik verblijf die site blokkeert.

Verder verbergt de eigenaar van de site zijn identiteit.

Ik heb een youtube filmpje kunnen vinden, gezien de diensten die ze daarop aanbieden en de bedragen die ze vragen...

Ik heb zo mijn vraagtekens.

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb even een telefoonkaart uit Nederland gebruikt, dan kan ik die site wel bereiken.

De site is dus afgeschermd voor mijn verblijfsland.

Ze bieden 20.000 kanalen aan uit 100 landen, dat zegt eigenlijk alles.

En een saillant detail, het Nederlandse contact adres wat op de site opgeven is een flatje in Rotterdam.

Verder voldoet de site niet aan de wettelijke informatieplicht.

Zo ontbreekt het kvk en btw nummer.

Bij de Kvk is er niets bekend onder Watchtivo.

https://www.ictrecht.nl/blog/5-punten-die-niet-mogen-ontbreken-op-uw-website

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen