Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Zo mensen, ik kon niet langer meer wachten en heb het topic alvast geopend. En dan nu het woord aan onze exclusieve prominente sat4all verslaggever, bekend in binnen en buitenland, the one and only: Mr. Little Aerial oftewel: Sprietje ! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Het word vroeg opstaan voor ons.Voor de Drs alles 3 uur vroeger!😁 Vrijdag, eerste vrije training: 03.30 uur Tweede vrije training: 07.00 uur Zaterdag, derde vrije training: 03.30 uur Kwalificatie: 07.00 uur Zondag, race: 07.00 uur Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Zo mensen, ik kon niet langer meer wachten en heb het topic alvast geopend. En dan nu het woord aan onze exclusieve prominente sat4all verslaggever, bekend in binnen en buitenland, the one and only: Mr. Little Aerial oftewel: Sprietje ! ALWEER! Ga je nog een keer een topic hiervoor openen🤷♂️. Je maakt Sprietje zo helemaal van de leg😁 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Ja sorry, kwam door al m’n opwinding. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Hij kijkt reikhalzend uit naar de wedstrijd waarbij Max kampioen kan worden.😁 En Vegas heeft bij (video) techneuten een eigen glans! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Las Vegas betekend veel voor me. Vooral omdat ik er beroepsmatig ieder jaar was. En daar veel beleefd. Naar 2 concerten van Frank Sinatra in Caesars Palace geweest. Heb gezien hoe het Bellagio gebouwd werd, het Venetian, Hotel Paris, The Wynn, de monorail. Om maar wat te noemen. Ik was er 2 x met mijn dochter en zelfs met mijn schoonmoeder 🤣🤣😇 Bijna was ik er zelfs getrouwd maar dan toch maar voor Gibraltar gekozen. Las Vegas betekend veel voor me. Vooral vanwege de herinneringen. We zien wel of Verstappen het gaat winnen. Ik ben neutraal. Zie liever iemand anders winnen maar dat is een ander verhaal. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen