Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 13:52 Geplaatst: maandag om 13:52 Zo mensen, ik kon niet langer meer wachten en heb het topic alvast geopend. En dan nu het woord aan onze exclusieve prominente sat4all verslaggever, bekend in binnen en buitenland, the one and only: Mr. Little Aerial oftewel: Sprietje ! 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 13:55 Moderator Geplaatst: maandag om 13:55 Het word vroeg opstaan voor ons.Voor de Drs alles 3 uur vroeger!😁 Vrijdag, eerste vrije training: 03.30 uur Tweede vrije training: 07.00 uur Zaterdag, derde vrije training: 03.30 uur Kwalificatie: 07.00 uur Zondag, race: 07.00 uur Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: maandag om 14:05 Geplaatst: maandag om 14:05 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Zo mensen, ik kon niet langer meer wachten en heb het topic alvast geopend. En dan nu het woord aan onze exclusieve prominente sat4all verslaggever, bekend in binnen en buitenland, the one and only: Mr. Little Aerial oftewel: Sprietje ! ALWEER! Ga je nog een keer een topic hiervoor openen🤷♂️. Je maakt Sprietje zo helemaal van de leg😁 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 14:07 Auteur Geplaatst: maandag om 14:07 Ja sorry, kwam door al m’n opwinding. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 14:09 Moderator Geplaatst: maandag om 14:09 Hij kijkt reikhalzend uit naar de wedstrijd waarbij Max kampioen kan worden.😁 En Vegas heeft bij (video) techneuten een eigen glans! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 14:29 Auteur Geplaatst: maandag om 14:29 Las Vegas betekend veel voor me. Vooral omdat ik er beroepsmatig ieder jaar was. En daar veel beleefd. Naar 2 concerten van Frank Sinatra in Caesars Palace geweest. Heb gezien hoe het Bellagio gebouwd werd, het Venetian, Hotel Paris, The Wynn, de monorail. Om maar wat te noemen. Ik was er 2 x met mijn dochter en zelfs met mijn schoonmoeder 🤣🤣😇 Bijna was ik er zelfs getrouwd maar dan toch maar voor Gibraltar gekozen. Las Vegas betekend veel voor me. Vooral vanwege de herinneringen. We zien wel of Verstappen het gaat winnen. Ik ben neutraal. Zie liever iemand anders winnen maar dat is een ander verhaal. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
el renegade Geplaatst: dinsdag om 10:51 Geplaatst: dinsdag om 10:51 Alvast een korte samenvatting:😁 7 uur kwalificatie. 7 uur Race. Europese tijd.
Drs. IJzerbout Geplaatst: dinsdag om 11:05 Auteur Geplaatst: dinsdag om 11:05 O.a. free to air (dus voor niets!) te zien op RTL Television Duitsland. Samstag, 23. November 2024: Qualifying ab 6.30 Uhr LIVE bei RTL im Free-TV Sonntag, 24. November 2024: Rennen ab 6 Uhr LIVE bei RTL im Free-TV 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 11:15 Geplaatst: dinsdag om 11:15 perfect ook weer eens een keer in Free-TV Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator wiz Geplaatst: woensdag om 16:42 Moderator Geplaatst: woensdag om 16:42 waar is @Sprietje ? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Sprietje Geplaatst: gisteren om 06:57 Geplaatst: gisteren om 06:57 De eerste F1-race in Las Vegas werd in 2023 gereden en werd gewonnen door Max Verstappen. Het stratencircuit is 6,120km lang. Max kan dit weekeinde al wereldkampioen F1 2024 worden met nog de GP van Lusail op 1 dec. en Abu Dabi op 8 dec. te gaan. Om de F1-kijkers in zowel Europa als Amerika zo goed mogelijk te bedienen, heeft de organisatie besloten om de wedstrijd op zaterdag om 22:00 uur lokale tijd te rijden, dan kunnen zowel de Europeanen als de Amerikanen de wedstrijd buiten de nachtelijke uren bekijken. De Amerikanen op zaterdagavond, de Europeanen op zondagochtend 7:00 uur. Zowel de kwalificatie als de race worden om 22uur plaatselijke tijd gereden en dan is de temperatuur in deze woestijnstad al gedaald naar ongeveer 9 graden. Dat is een van de koudste temperaturen tijdens de F1 races. Het tijdschema is als volgt Nederlandse tijd: 1e vrije training vrijdag 03:30 - 04:30 uur 2e vrije training vrijdag 07:00 - 08:00 uur 3e vrije training zaterdag 03:30 - 04:30 uur Kwalificatie zaterdag 07:00 - 08:00 uur Race zondag 07:00 - 09:00 uur Diverse onderdelen zijn gratis te bekijken zonder F1-abonnement: Op Viaplay-tv: vrijdag 6:25 - 7:35 uur tweede vrije training zaterdag 13:00 - 15:55 uur kwalificatie (herhaling) Op RTL-Duitsland: zaterdag 6:30 - 8:30 uur Kwalificatie zondag 6:00 - 9:30 uur Race 1
Con Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Ik ben je weer zéér erkentelijk, daar kan niemand tegenop. Kortom, bedankt. Boeiend, die lage temperaturen, goed voor de banden... En die tijden, ach, je moet er wat voor over hebben... toch? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Verstappen nog geen top tijden in de training. Wat een waardeloos commentaar op Viaplee trouwens. Het lijken wel van die populaire boys die net uit puberteit zijn. Wat een onprofessioneel gezwets. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Uitslag 2e vrije training: 1 Hamilton 2 Norris 3 Russel 4 Sainz 5 Leclerc 6 Gasly 7 Magnussen 8 Piastri 9 Hulkenberg 10 Tsunoda 17 Verstappen Ik zie Verstappen dit weekeinde nog geen wereldkampioen worden. Daar zal hij de punten van de volgende race ook nog wel voor nodig hebben.
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik dacht ik slaap lekker uit en bekijk het dan terug op de app... Viaplay Meteen reclame block voor je neus. Nou ik neem ijsvrij vandaag. 🤨 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen