Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Mijn favoriete bar was in het Bellagio. De Fontana bar. En leuke bar met podium veelal met muziek. Je kon dan naar buiten en had een prachtig uitzicht op het hotel Paris met de Eifeltoren. En daarvoor de wereldberoemde Bellagio fonteinen. Heel wat 🥃‘s gedronken daar. De laatste keer dat ik er was trad daar Nocy op. Een Spaanse Gitarist. Ik heb meteen een CD gekocht van hem: „Flames of Spain“. Hij speelde een jaar later in het Mirage. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 27 minuten geleden, ceesv zei: Het is een spektakel, ik heb het rond 1985 mogen bewonderen. in 1985 was het Bellagio nog niet gebouwd. Toen stond het Dunes hotel er nog. 4 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) In 2006 zijn "wij" ook in Vegas geweest en in het Luxor hotel (piramide-vorm) gezeten met zijn liften die ongeveer onder een hoek van 45 graden op en neer gaan. Tevens op de begane grond heeft iedere kruk aan de bar een eigen gokdisplay, bizar maar wel leuk. De gehele begane grond bestaat uit gokken, daar waren (dus) de bars maar ook roulettetafels, 1 armige bandieten, pokertafels enzovoort. Ook getrouwd aldaar in de Graceland wedding chappel. Allemaal prachtig om te zien maar 1 x is voldoende. @Drs. IJzerbout De filmpjes die jij ooit heb laten zien van Dubai met betrekking tot de fonteinen vond ik overigens vele malen indrukwekkender dan dat ik nu zag in Vegas bij de F1. 3 uren geleden aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Ik ben in April 2014 naar Los Angeles gevlogen voor de NAB en heb daar een Harley motorfiets gehuurd. En daarmee naar Las Vegas gereden. Dat was een echte belevenis. Dwars door de National Parks, in Palm Springs overnacht. En toen door naar Las Vegas. Dat zal ik nooit meer vergeten. Kan ik iedereen aan bevelen. De Bursh Khalifa fonteinen in Dubai zijn ook erg mooi. Vooral met die Arabische muziek erbij. Heeft het ook wel wat. Trouwen wilden mijn vrouw en ik ook oorspronkelijk in Las Vegas maar het was te lastig om een visum voor mijn Philippina vrouw te krijgen. Op de Amerikaanse Ambassade deden ze daar erg moeilijk over en ik was er helemaal klaar mee. Toen voor Gibraltar gekozen en dat was ook erg leuk. Een onvergetelijke dag. Gibraltar hoort bij Groot Brittanie en dat was toen nog EU dus ging allemaal heel makkelijk. 2 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
D-box Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Man man man, wat een geweldige verhalen! Ik ben blij voor jullie ❗ ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 27 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik ben in April 2014 naar Los Angeles gevlogen voor de NAB en heb daar een Harley motorfiets gehuurd. En daarmee naar Las Vegas gereden. Dat was een echte belevenis. Dwars door de National Parks, in Palm Springs overnacht. En toen door naar Las Vegas. Dat zal ik nooit meer vergeten. Kan ik iedereen aan bevelen. De Bursh Khalifa fonteinen in Dubai zijn ook erg mooi. Vooral met die Arabische muziek erbij. Heeft het ook wel wat. Trouwen wilden mijn vrouw en ik ook oorspronkelijk in Las Vegas maar het was te lastig om een visum voor mijn Philippina vrouw te krijgen. Op de Amerikaanse Ambassade deden ze daar erg moeilijk over en ik was er helemaal klaar mee. Toen voor Gibraltar gekozen en dat was ook erg leuk. Een onvergetelijke dag. Gibraltar hoort bij Groot Brittanie en dat was toen nog EU dus ging allemaal heel makkelijk. Hoi Svetik, Wat leuk dat je een Filipijnse vrouw hebt. Vertel me eens wat het verschil is tussen Filipijns en Tagalog; mijn hulpverleenster komt uit de Filipijnen en spreekt Tagalog. Ik snap er geen barst van. Wat is het verschil? ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden mss een topic er over openen want hier gaat het toch om de F1 of niet ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 😉 F1 in Las Vegas. en die vlag was al gevallen. Second Life Mungo Parker
Crazy Sat Geplaatst: 59 minuten geleden Geplaatst: 59 minuten geleden (aangepast) Ook proficiat aan Verstappen met het behalen van zijn vierde titel. 🏆 Maar ik wil ook even van de gelegenheid gebruik maken om in deze topic te melden dat wij in Belgenland sinds middernacht ook een wereldkampioen in de internationale motorsport rijk zijn. In Japan kroonden Thierry Neuville en zijn co-pioloot Martijn Wydaeghe zich tot wereldkampioen in de "FIA World Rally Championship Rally".🏆 Thierry is de eerste Belg ( en ook in de lage landen ) ooit die daarin slaagde. Co-piloot Martijn is een rasechte West-Vlaming en streekgenoot , het maakt het plaatje volledig af. Ik ga er geen nieuw topic op het forum over openen want op een bericht van een simpele Belgische wereldkampioen zal er toch geen Hollander reageren. Ook België kleurt vandaag in de motorsport als een regenboog. 😁 https://sporza.be/nl/2024/11/18/historisch-thierry-neuville-is-eerste-belgische-wereldkampioen-rally-na-crash-van-concurrent-tanak~1731929558820/ 56 minuten geleden aangepast door Crazy Sat feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 32 minuten geleden Auteur Geplaatst: 32 minuten geleden Verstappen checkt in z’n hotel in en doet valet parking: https://www.facebook.com/share/v/15dL9pkdpU/?mibextid=UalRPS "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen