D-box Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Nja jongens, ik ben er blij mee! ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Verder heeft RTL z’n eigen verslaggevers op het veld met omvattende berichtgevingen en perspectieven. Ze doen dat prima. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
D-box Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Max heeft m in de pocket. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) @Drs. IJzerbout Klopt +1 3 uren geleden aangepast door Tonskidutch reactie aan Second Life Mungo Parker
Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Voorlopig doet Max het goed en weet hij voldoende voorsprong op Norris te houden.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 🥶🥶🥶🥶 🤗🤗🤗🤗 De champagne blijft in de koelkast. 👀🤕🤭 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Geweldig. Max voor de vierde keer wereldkampioen. 1
D-box Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: 🥶🥶🥶🥶 🤗🤗🤗🤗 De champagne blijft in de koelkast. 👀🤕🤭 Hoi Svetik, waarom gun je het ons Max niet? Ik ben super blij dat hij gewonnen heeft. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Wat is dat Bellagio toch een prachtig hotel. Ben iedere keer weer gefascineerd. Je kunt lullen wat je wilt maar dat kunnen die Amerikanen goed. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 1 minuut geleden, D-box zei: Ik ben super blij dat hij gewonnen heeft. Eh, hij is 4e geworden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 1 minuut geleden, D-box zei: waarom gun je het ons Max niet? Ik ben super blij dat hij gewonnen heeft. Ik gun het hem zeker. Maar ik ben nou eenmaal geen fan van hem. Zelfs Little Aerial gun ik zijn plezier. 😂😂👍 Volgend seizoen zijn de kaarten opnieuw geschudt en het wordt niettemin uiterst interessant. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 4 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Wat is dat Bellagio toch een prachtig hotel. Ben iedere keer weer gefascineerd. Je kunt lullen wat je wilt maar dat kunnen die Amerikanen goed. De fonteinen van het Bellagio staan ook in Dubai bij de Bursh Khalifa. Heeft dezelfde firma daar gebouwd. Natuurlijk veel meer en groter maar die in Las Vegas vind ik toch mooier. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Een hoop water gekletter van die water antenne 😁 ik was er in 2005, en nooit meer. Second Life Mungo Parker
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Dat zijn de waterstraal-antennes van Little Aerial. 😂😂😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Het is een spektakel, ik heb het rond 1985 mogen bewonderen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen