Sandra- Geplaatst: 18 november Geplaatst: 18 november (aangepast) Weet iemand of het mogelijk is een VPN app te gebruiken met een smart TV, dus niet via DNS instelling in het internetmodem. Ik gebruik met mijn tablet weleens een gratis VPN en dat gaat heel makkelijk en dan kan ik met 1 klik de VPN app aan- of uitzetten. Ik heb een TV het merk LG en daar is het gebruik van een VPN app niet mogelijk. Kan dit eventueel wel met een ander merk met Google of Android als besturingssysteem (of met een Android stick). Voordat ik echter een andere TV koop of een VPN abonnement neem wil ik zeker weten dat het werkt zoals ik in gedachten heb. 18 november aangepast door Sandra-
zeeteefje Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Je kunt toch ook gewoon een Android TV box kopen, in plaats van een hele nieuwe TV? Bij Android TV zijn de VPN apps gewoon beschikbaar, ik gebruik de gratis versie van Proton VPN naar volle tevredenheid. Je kunt de beschikbaarheid van VPN apps op de diverse devices controleren in de playstore.
Sandra- Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, zeeteefje zei: Je kunt toch ook gewoon een Android TV box kopen, in plaats van een hele nieuwe TV? Bij Android TV zijn de VPN apps gewoon beschikbaar, ik gebruik de gratis versie van Proton VPN naar volle tevredenheid. Je kunt de beschikbaarheid van VPN apps op de diverse devices controleren in de playstore. Als het met Android wel werkt op TV ga ik dit proberen. Kan dit ook met een Android stick want mijn andere apps staan op TV dus een box met uitgebreide mogelijkheden heb ik niet nodig. Bij gratis VPN is meestal de data beperkt en de gratis Proton VPN heeft geen keuze in servers, dus valt voor mij om die reden al af. Als ik weet dat ik het regelmatig ga gebruiken voldoet een abonnement meer aan mijn wensen, maar dan eerst prijzen en mogelijkheden vergelijken want er is veel keuze. Om te testen of het op TV werkt zoals ik het wil ga ik dit dan eerst met een gratis VPN doen.
pollegazon Geplaatst: 54 minuten geleden Geplaatst: 54 minuten geleden (aangepast) Je kan ook gewoon je tablet spiegelen (vb Samsung via Smartview) naar de LG tv en via de vpn vanop de tablet streamen... Of je neemt een betalende vpn met smart dns, waarna je op de LG in netwerk instellingen de dns-instellingen van je vpn kan invullen. Momenteel met BF doen trouwens veel vpn-aanbieders promoties, soms met cash back acties waardoor je amper iets betaalt. Een aantal betalende vpn's hebben trouwens een 30-dagen gratis annulatie, ben je niet tevreden vraag je je geld terug. 50 minuten geleden aangepast door pollegazon
zeeteefje Geplaatst: 9 minuten geleden Geplaatst: 9 minuten geleden 2 uren geleden, Sandra- zei: Proton VPN heeft geen keuze in servers LOL, je hebt duidelijk de app voor Android TV nooit geprobeerd. Niks langzamer en volop keuze in servers op de gratis versie. Een stick is niet minder- of meer uitgebreid dan een box, alleen kleiner, meestal minder intern geheugen en een langzamere processor. Je kunt beter een goede Android TV box kopen (geen goedkope Chinese meuk vol met spyware) en je TV voortaan als monitor gebruiken, dan kan LG je ook niet meer bespioneren. Android TV werkt veel beter dan WebOS.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen