Mathjanssen Geplaatst: gisteren om 06:19 Geplaatst: gisteren om 06:19 Mediatheek werkt opeens niet meer. Bij zoeken de melding "Kein eintrag vorhanden" Hebben er dit meer?
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 07:45 Geplaatst: gisteren om 07:45 alles in orde hier Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:11 Geplaatst: gisteren om 08:11 P.s. @Mathjanssen misschien zoek je iets heel speciaals dat er niet meer tussen staat => welke zoek je? P.s. 2 ik zie NU PAS dat deze app niet vertaald wordt terwijl m'n taal op NL staat, gaan we werk van maken 😁 Coles Corner Richard Hawley
Mathjanssen Geplaatst: gisteren om 10:25 Auteur Geplaatst: gisteren om 10:25 Bij alles wt ik zoek komt de melding "kein eintrag vorhanden, dit op beide boxen in mijn bezit, groet MJ
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 11:16 Geplaatst: gisteren om 11:16 50 minuten geleden, Mathjanssen zei: dit op beide boxen in mijn bezit, werk je met OpenPli of VTI op die beide boxen? Coles Corner Richard Hawley
kees321 Geplaatst: gisteren om 13:55 Geplaatst: gisteren om 13:55 (aangepast) Het was mij ook al opgevallen een poosje terug. Die van de ARD doet het wel. ( exact dezelfde opmaak ) == aanvulling == O ! maar het zier er bij mij wel heel anders uit ( dan hier boven ). gisteren om 14:03 aangepast door kees321
Mathjanssen Geplaatst: gisteren om 14:32 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:32 Tonski ik heb op allebei openpli 9.0 en het heeft enkele weken geleden uitstekend gewerkt had n.l veel gedownload. Groet Math uit Limburg
Mathjanssen Geplaatst: gisteren om 14:36 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:36 Net bij mediatheek ARD gekeken en die werkt perfect. groet Mj
Mathjanssen Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden Bij de zdf plugin de wijzigingen in ZDF.py gekeken en die zijn zoals op deze site omschreven maar het werkt niet. MJ
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Bij OpenPli staat er ook een draadje over, denk dat WanWizard er al een oplossing voor heeft. Coles Corner Richard Hawley
Mathjanssen Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Bedankt voor de tip. ga straks kijken.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Uh de oude draad over de ARD en ZDF Mediathek op sat4all vindt je hier. https://www.sat4all.com/forums/topic/378942-mediathek-ard-en-zdf/ De ontwikkelaar van deze plugin "CommanderData" maakt de plugin eigenlijk en past ze aan voor die nieuwere images met python 3.x zoals OpenATV 7.5 Voor VTI maakt Marti_win7 een geporteerde versie voor het oudere VTI 15.0.02 en die werkt prima. Hoe het precies zit met de OpenPli 9.x versie uit de feed weet ik niet zeker. Als je dat probleempje had met de zdf.py nadat je een nieuwere versie hebt geupdate van de Mediathek kan het helpen dat je de plugin verwijderd en het plugin er helemaal vers opnieuw installeert op je Vu+ Coles Corner Richard Hawley
Mathjanssen Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Werkt weer 1x zdf.py eringezet daarna was de zdf plugin in het menu verdwenen. Daarna image er opnieuw in gezet en plugin gedownload. Dan zdf.py erin gezet en de inhoud gecontroleerd. De regel API_URL was fout. Deze aangepast en walla hij deed het weer. Tonski bedankt voor je hulp die hulp waardeer ik zeer. groet Mj 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen