ringlord Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden (aangepast) Ik heb deze module 2dehands gekocht en mijn TVV kaart erin gestoken. Maar mijn LG TV geeft een error https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/e05-melding Al verschillende keren de kaart schoongemaakt en opnieuw geprobeerd maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Is deze module definitief niet compatible met TVV? 12 uren geleden aangepast door ringlord E05-4
digitaal kijker Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden ik vrees ervoor dat deze Tv Vlaanderen ondersteund. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
el renegade Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden 30 minuten geleden, digitaal kijker zei: ik vrees ervoor dat deze Tv Vlaanderen ondersteund. Zeker weten dat dit nooit gaat werken. Je moet deze hebben voor de losse kaart.
Mimisiku Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden En dan hopen dat hij nog in voorraad is. Kost €59 bij de meeste verkopers. Die Quantis CI 1.3 is voor Irdeto kaarten (Ziggo, Delta, Caiway, SKV, Kabelnoord) Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Sprietje Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Merkwaardig, ik kijk bijna alle Canal Digitaal zenders met de oranje kaart in de zwarte CI-module met wereldbol.
Mimisiku Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Your point being?? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen