Pedro4 Geplaatst: donderdag om 09:02 Auteur Geplaatst: donderdag om 09:02 2 uren geleden, jeevanhoof zei: Ik heb de Nokia, de vorige versie, geen klagen van, Doet prima zijn werk, De dreammbox play is ook vernieuwd, Dus de reviews gaan over de versie met de oudere software, maar de Formuler en de Google tv streamer doen ook prima hun werk,,, bedankt. het wordt de formuler z11 pro max bt DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Op 21-11-2024 om 10:02, Pedro4 zei: bedankt. het wordt de formuler z11 pro max bt op de formuler wel epg maar niet op de vu helaas DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) klopt niet Quote EPG INVOEREN Net als bij Xstreamity worden de source.xml en channels.xml met kanaalverwijzingen opgeslagen onder /etc/epgimport. Als source.xml het EPG-bronbestand bevat (EPG-bron/URL van de provider), verschijnt de EPG-importconfiguratie onder VTI-instellingen. Deze moet worden geactiveerd met de knop OK. Deze moet altijd geactiveerd blijven. Voer vervolgens de EPG-import uit. EPG kan later worden verkregen via “EPG handmatig bijwerken” in XKlass. Vertaald met DeepL.com (gratis versie) van VTI forum lid tarantul over XKlass plugin 3 uren geleden aangepast door Tonskidutch blauw I Am Gone Love You JESTOFUNK
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: klopt niet van VTI lid tarantul over XKlass plugin 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: klopt niet van VTI lid tarantul over XKlass plugin onder pli ook ? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Weet ik niet, had ik reeds eerder aangegeven. Zulke plugins kunnen de ontwikkelaars natuurlijk ook voor het OpenPli image porteren. I Am Gone Love You JESTOFUNK
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 41 minuten geleden, Pedro4 zei: op de formuler wel epg maar niet op de vu helaas moet je ook instellen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen