Windhoos Geplaatst: gisteren om 18:44 Geplaatst: gisteren om 18:44 en wat verstaan wij onder iptv? gewoon de anroid apps? Hobbyist, and developer.
Pedro4 Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden 1 uur terug, Windhoos zei: en wat verstaan wij onder iptv? gewoon de anroid apps? 1 uur terug, Windhoos zei: en wat verstaan wij onder iptv? gewoon de anroid apps? wat bedoel je ? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Windhoos Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden is dit een grap?, volgens mij daalt het niveau met de dag? 1 Hobbyist, and developer.
Pedro4 Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden 14 uren geleden, Windhoos zei: is dit een grap?, volgens mij daalt het niveau met de dag? niet iedereen is zo slim als jij. stel je vraag dan duidelijk. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Alex1970 Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Op 25-11-2024 om 20:35, Pedro4 zei: Staat dit zo goed? Ook al heb je alleen IPTV zenders, verander 'Load EPG' eens naar alle zenders. De zenders in je bouquetten moeten wel voorzien zijn van een service referentie. 9 uren geleden aangepast door Alex1970 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Er is zoveel door elkaar gehusseld in al die topics van @Pedro4 dat men als lezer niet eens meer een rode draad kan zien of vinden. En van de hak op de tak vragen stellen en meerdere topics openen dat levert dus nooit iets op waar alle lezers en forumleden iets aan hebben. Bovendien worden verschillende definities gebruikt over die IPTV of aangekochte streamproviders (legaal danwel illegaal) dat de toren van Babel alweer op instorten staat. Definities - Vraagstelling - Oplossing - Methodes - Voorbeelden - how to do schrijven. Gejammer over foutmeldingen waarvan niemand inzicht in heeft (daar ze niet getoond worden) daar heeft men niets aan. 1 uur geleden, Pedro4 zei: niet iedereen is zo slim als jij. stel je vraag dan duidelijk. stel jij zelf eens betere vragen met de desbetreffende informatie en/of screenshots wat jij daar uitspookt vriendelijker kon ik het niet verwoorden Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 43 minuten geleden Auteur Geplaatst: 43 minuten geleden 7 uren geleden, Tonskidutch zei: Er is zoveel door elkaar gehusseld in al die topics van @Pedro4 dat men als lezer niet eens meer een rode draad kan zien of vinden. En van de hak op de tak vragen stellen en meerdere topics openen dat levert dus nooit iets op waar alle lezers en forumleden iets aan hebben. Bovendien worden verschillende definities gebruikt over die IPTV of aangekochte streamproviders (legaal danwel illegaal) dat de toren van Babel alweer op instorten staat. Definities - Vraagstelling - Oplossing - Methodes - Voorbeelden - how to do schrijven. Gejammer over foutmeldingen waarvan niemand inzicht in heeft (daar ze niet getoond worden) daar heeft men niets aan. stel jij zelf eens betere vragen met de desbetreffende informatie en/of screenshots wat jij daar uitspookt vriendelijker kon ik het niet verwoorden ik snap wat je bedoelt. Ik zie door de bomen het bos niet meer. ik snap er weinig van dus zal het proberen anders te doen en structureel dingen vragen en niet van de hak op de tak. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen