jan72 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Omdat de vaste verbinding van mijn VU+ UNO 4k se niet langer werkt, heb ik mij een wifi dongel aangeschaft. (eentje van VU+ zelf) ik krijg het echter niet werkend, ook niet zonder vast IP adres. nameserver blijft onbevestigd... Ik ben een echte leek in deze materie, en had graag gevraagd of er iemand mij wat op weg kan helpen. Ik werk met VTI voorheen had ik internetverbinding met een TP link, en dat werkte goed, maar het apparaatje heeft er na bijna 10 jaar de brui aan gegeven. ik heb de instructies op de VTi installatie tutorial gevolgd, maar krijg het niet werkend... dank bij voorbaat.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden zit je op het juiste wifi te kijken van jouw box ? De gegevens zijn eigenlijk onvoldoende om je info te geven. De sleutel zie je op je box van proximus Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
jan72 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Heb maar 1 WiFi verbinding, bij proximus. Heb mijn ww ingegeven bij incryptie. Welke gegevens heb je nog Nodig?
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) je staat op dhcp en normaal zou je alles moeten krijgen van je router.Heb je wel opgeslagen want je krijgt blijkbaar geen dns adres. Je kan gewoon vast ip adres als volgt instellen : IP adres : 192.168.1.100 Mask 255.255.255.0 GW : 192.168.1.1 DNS 192.168.1.1 Wat toont het als je de info weergeven opent ? Heb je een BBOX 3 ? 5 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
jan72 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Wat is een BBOX 3? Heb al geprobeerd met een vast ip adres (maar heb hetzelfde geprobeerd van de vaste verbinding nl 200... misschien dat het daarom niet werkte) In ieder geval zou het toch moeten werken met dhcp...?
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) zit je op fiber of gewoon op koperkabel alhoewel dat niet uitmaakt? De BBOX 3 is de box van proximus die je internet verzorgt en waar je de code hebt opstaan van je wifi inlog. 4 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
jan72 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Zit gewoon koper, want bij scarlet... Fiber nog niet beschikbaar hier. Even geprobeerd *******.be met dhcp gedeactiveert en vast ip adres 100 ingegeven. nog steeds nameserver onbevestigde.. Zie foto voor instellingen...
jan72 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Ik merk wel dat mijn verbinding maar flauw is... misschien moet ik een WiFi versterker plaatsen..
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden denkd at dat je probleem is.Heb je al een bbox3 of nog zo een fritzbox ? Je kan ook altijd secundaire dns instellen op 193.74.208.135 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen