Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Hallo zoals beloofd de nieuwe Cool TV Guide V8.0 ( met FHD en nog veel meer :) Ik heb de code aangepast zodat hij draait op de Vti 15 en ook op openATV 7.5. Het zou zelfs op alle nieuwe Python3 versies kunnen draaien, maar ik heb alleen de Vti 15 en openATV 7.5 getest. op dit moment is het alleen hier te downloaden en zal dan ook op de feed staan vanaf 24.12.2024. Je kunt ook NaseDC, MyFriendVTI en Oberhesse bedanken, die ijverig hebben geholpen. Veel plezier Coolman Vertaald met DeepL.com (gratis versie) 1 The Crying Cowboys Aaron Rux
Thijs-Rallye Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Dat is fijn om te horen dat er een versie uitkomt die python 3 ondersteunt! Dan kan ik daarna weer over naar OpenPLi 9, want geen coolguide is voor mij een dealbreaker.
Alex1970 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Hallo zoals beloofd de nieuwe Cool TV Guide V8.0 ( met FHD en nog veel meer :) Ik heb de code aangepast zodat hij draait op de Vti 15 en ook op openATV 7.5. Het zou zelfs op alle nieuwe Python3 versies kunnen draaien, maar ik heb alleen de Vti 15 en openATV 7.5 getest. op dit moment is het alleen hier te downloaden en zal dan ook op de feed staan vanaf 24.12.2024. Je kunt ook NaseDC, MyFriendVTI en Oberhesse bedanken, die ijverig hebben geholpen. Veel plezier Coolman Vertaald met DeepL.com (gratis versie) Voor de noobs: Waar is 'hier'? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen