Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Kan ik de zenderlijst van iptv op de pc aanpassen en zoja met welk programma? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Dat kan met Dreambox edit. Je zal wel een paar zaken moeten aanpassen in de files. Zo staan er _-_ tekens in het boeketnaam. Deze moeten er uit. Dus jedimaker _-_ testlijst moet jedimaker testlijst worden. Daarnaast zal je in de bestanden bouquets.tv, bouquets.tv_bak en bouquets.tv_org hetzelfde moeten doen. Dus zenderlijst uit de box halen en in de map waar de bestanden staan de boel aanpassen. Edit: Je hoeft alleen de xxx.tv bestanden aan te passen 2 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur geleden, Mojo zei: Dat kan met Dreambox edit. Je zal wel een paar zaken moeten aanpassen in de files. Zo staan er _-_ tekens in het boeketnaam. Deze moeten er uit. Dus jedimaker _-_ testlijst moet jedimaker testlijst worden. Daarnaast zal je in de bestanden bouquets.tv, bouquets.tv_bak en bouquets.tv_org hetzelfde moeten doen. Dus zenderlijst uit de box halen en in de map waar de bestanden staan de boel aanpassen. Edit: Je hoeft alleen de xxx.tv bestanden aan te passen Ga ik proberen. Bedankt voor de hulp. Top. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen