Pedro4 Geplaatst: 30 december 2024 Auteur Geplaatst: 30 december 2024 Op 26-12-2024 om 18:51, Gökhan Tasgin zei: Het kan met DreamsetEdit maar hou er rekening mee wanneer de zenders door de iptv-server worden geupdate alles weer naar de orginele benaming gezet! Dus je kan een extra folder aanmaken en daar alles neerzetten wat je wilt bekijken! Je kan dit experimenteren met de gratis opensource iptv diensten zoals GitHub . Als je weblinks etc gebruikt moet je bij id "1" gebruiken dat is voor tv zenders. radiozenders is altijd 2 en data is 0 of 4097. İk ga ervanuit hoe je iptv link in je ontvanger plaatst he?? Je kan dat extensie gewoon downloaden vanuit je satbox. Als je al image voor je satbox OpenAtv gebruikt is het zelfs nog makkelijker. Trouwens wel slim om de iptv op je Linux Satontvanger te gebruiken, hoef je je Mediaspeler/iptvspeler niet meer te gebruiken. Ga ik proberen. Thanks. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 5 uren geleden, Pedro4 zei: Ga ik proberen. Thanks. Nu gaat het echt goed komen.... You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen