illusion Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik heb een technisat multytenne voor ontvangst van 4 satellieten. Nu is er 1 lnb stuk. Zijn ontmandelde alps die er in steken maar deze zijn niet meer te vinden. Is het mogelijk om er andere lnb’s in te steken?
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden De eerste vraag is dan, is het een Multytenne met 1 of 2 aansluitingen want de lnb's zijn verschillend.
illusion Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Het is een multytenne met 1 aansluiting
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Een andere lnb er in zetten wordt veel te moeilijk. Vroeger kon je ze los kopen maar dat is niet meer. Ik zou een tweedehandse Multytenne kopen en daar een lnb uithalen. Welke lnb is kapot, de 13, 19,2, 23,5 of 28,2?
illusion Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Het is de lnb van 13 die stuk is. Maar wil wel graag mijn 4 satellieten blijven ontvangen
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden OK, ik dacht misschien dat je de 23,5 niet meer ontving.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen