Gerard 76 Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december 16 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Trouwens, misschien had Sprietje toch gelijk! De Nederlandse geheime dienst heeft een nieuwe geheime afluistercentrale geheel gekamoefleerd opgesteld in Kaatsheuvel. De nieuwe fonteinen van de Efteling zijn de waterstraal afluisterantennes voor die afluistercentrales. Ik heb me laten vertellen dat ze er zelfs de zwakste signalen van heel veel satellieten mee kunnen onderscheppen. Waterstraalantennes Efteling Of….? Zou het toch een sprookje zijn? Moet goed spul zijn wat je rookt 🤩😅
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december 1 uur geleden, Gerard 76 zei: Moet goed spul zijn wat je rookt 🤩😅 Hoofdzaak we kunnen er om lachen! 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: vrijdag om 22:11 Geplaatst: vrijdag om 22:11 Op 12-12-2024 om 17:30, Drs. IJzerbout zei: Trouwens, misschien had Sprietje toch gelijk! De Nederlandse geheime dienst heeft een nieuwe geheime afluistercentrale geheel gekamoefleerd opgesteld in Kaatsheuvel. De nieuwe fonteinen van de Efteling zijn de waterstraal afluisterantennes voor die afluistercentrales. Ik heb me laten vertellen dat ze er zelfs de zwakste signalen van heel veel satellieten mee kunnen onderscheppen. Waterstraalantennes Efteling Of….? Zou het toch een sprookje zijn? Misschien wat milder zijn naar Sprietje? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden krijg net onderstaande email binnen Quote De Toekomst van Televisie Ben je klaar om de traditionele tv-diensten achter je te laten? Ontdek een nieuwe manier om van je favoriete shows, films en live-uitzendingen te genieten. Waarom kiezen voor ons? Meer dan 18.000 live kanalen beschikbaar, inclusief internationale en lokale opties. Een uitgebreide bibliotheek met 70.000+ films en series. Haarscherpe kwaliteit van SD tot 4K. Werkt op al je apparaten: Smart TV’s, telefoons, tablets, en meer. Flexibele abonnementen vanaf slechts 19,99€ voor 3 maanden. Probeer het vandaag nog met een gratis proefperiode van 12 uur en ervaar het verschil zelf. Start Nu Onze service is ontworpen om aan jouw behoeften te voldoen. Met 24/7 ondersteuning staan we altijd voor je klaar. Wacht niet langer. De toekomst van entertainment ligt binnen handbereik. Met vriendelijke groet, Het Team zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Gelijk doen! Met vriendelijke groet, Het Team "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden voor 20 euro per 3 maand wel een heel stuk goedkoper dan wat ik nu betaal. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Tja, maar aan wie betaal je? Maar waar gaan dit geld naartoe? Slechts een klein deel gaat naar de tussenpersoon waar u het illegale abonnement koopt. Het belangrijkste deel gaat naar de eigenaren van de servers. In vrijwel alle gevallen zijn dit tegenwoordig grote criminele organisaties. Klik. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 54 minuten geleden, ceesv zei: Tja, maar aan wie betaal je? Maar waar gaan dit geld naartoe? Slechts een klein deel gaat naar de tussenpersoon waar u het illegale abonnement koopt. Het belangrijkste deel gaat naar de eigenaren van de servers. In vrijwel alle gevallen zijn dit tegenwoordig grote criminele organisaties. Klik. En die organisaties kun je whatsappen op een 0212 nummer You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 0212 is het landnummer van Marroko. Verbaast me niets. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen