Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Op 29-11-2024 om 09:43, Tonskidutch zei: Gelukkig heb ik geen facebook. Wat je hier soms op dit board aan onzin leest is nog niks, vergeleken met Facebook. Op Facebook heb ik nog nooit wat over waterstraal antennes gelezen. 😂😂😂 1 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Oh, hoe gaat dat dan met zo'n waterstraal antenne? Zitten daar ionen in of metaaldeeltjes? Of een hoog gehalte aan bullshit? 🤣 Mercy Mercy Me Robert Palmer
Moderator ceesv Geplaatst: 12 december Auteur Moderator Geplaatst: 12 december Werkt alleen met gedemineraliseerd water!😁 2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Ik heb er aluminiumpoeder in gedaan , laat hem 5,5mtr hoog spuiten werkt dan prima op 27mhz Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Sprietje Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Voor degene die net als IJzerbout het spoor bijster zijn, hier de info over de waterstraal antenne: https://www.mitsubishielectric.com/news/2016/pdf/0127.pdf Ook in het Nederlands: https://www.kijkmagazine.nl/nieuws/mitsubishi-maakt-antenne-van-zeewater/ 1
Mojo Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december (aangepast) 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: Oh, hoe gaat dat dan met zo'n waterstraal antenne? Zitten daar ionen in of metaaldeeltjes? Of een hoog gehalte aan bullshit? 🤣 Bullshit gaat alleen omlaag niet omhoog (shit runs downhill). Is er ook nog verschil in zoet of zout water antennes? Dus zeg maar een zoete band of een zoute band en wat heeft Red Band daarmee te maken? Kan het zijn dat red band de sleuteltjes levert? 12 december aangepast door Mojo vraagteken You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december @Sprietje, bedankt ik was die pdf alweer kwijt. we zijn op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar te helpen nietwaar Mercy Mercy Me Robert Palmer
Psychosammie Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december 51 minuten geleden, mereltje zei: Ik heb er aluminiumpoeder in gedaan , laat hem 5,5mtr hoog spuiten werkt dan prima op 27mhz Ik luister vooral op de 80 meter band. Ik heb nog wat moeite om de juiste hoogte te bereiken. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december 51 minuten geleden, Tonskidutch zei: @Sprietje, bedankt ik was die pdf alweer kwijt. we zijn op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar te helpen nietwaar Tonskidutch, Doe jezelf een plezier en gooi die flauwekul gelijk in de prullebak. Die hele melding was destijds een komplete hoax waar Sprietje trots mee kwam aandraven als de nieuwste revolutionaire technologische ontwikkeling op antennegebied waar iedereen op zat te wachten. Dat Nederlandse blad dat het ook uitbracht, heeft het kwakkeloos vertaald en overgenomen. En dan schrijven ze nota bene ook nog: "Reden genoeg volgens Mitsibushi om de antenne als handelsmerk aan te bieden!" Wooohaaa, hahahaha". Ja, er zal een enorme markt voor zijn. Zo´n stompzinnige "antenne" werkt net zo goed of beter gezegd slecht als een stuk roestig prikkeldraad in een bak met vies afwaswater. Wie gaat er nou aan de kust zitten met een pomp en al die onzinnige attributen om daarmee TV te kijken. Echt, te zot voor woorden. En wees eens eerlijk...heeft iemand er ooit nog wat over gehoord? Ik heb het bericht destijds aan onze zendertechnici bij MBC laten zien en we zijn allemaal uit de broek gescheurd van het lachen. Als Sprietje wat meer onderlegd zou zijn geweest op het gebied van antenne-techniek dan had ie moeten begrijpen dat het allemaal totale bij elkaar gegrepen onzin is geweest. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Ik vraag me af of walvissen onze communicatie stiekem afluisteren 🤣 1 Mercy Mercy Me Robert Palmer
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Daar heb je een punt. 😁 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Toyota Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Er zijn ruim 2500 illegale kanalen en servers in beslag genomen die het merendeel van de illegale signalen in Europa beheerden. Hoe kan je een kanaal in beslag nemen? Dat is geen hardware. Stilleggen dat kan.
bellejt Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december en morgen zijn die terug open vanop een andere plaats Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Dat is makkelijk gezegd maar dat zal eerder niet het geval zijn. Die criminele bendes hebben geen technische ruggegraad en met oprollen van hun diensten eerder niet een backup plan. Afgezien van een paar nerds en IT freaks is dat snel afgelopen. Ze zullen het misschien weer opnieuw proberen maar morgen staat dat niet in de startblokken. De opsporingsdiensten zullen er ook niet mee ophouden. Het is niet een illegaal piratenzendertje dat je snel in elkaar knutselt voor een paar knaken en ergens anders neerzet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december (aangepast) 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Ik vraag me af of walvissen onze communicatie stiekem afluisteren 🤣 Trouwens, misschien had Sprietje toch gelijk! De Nederlandse geheime dienst heeft een nieuwe geheime afluistercentrale geheel gekamoefleerd opgesteld in Kaatsheuvel. De nieuwe fonteinen van de Efteling zijn de waterstraal afluisterantennes voor die afluistercentrales. Ik heb me laten vertellen dat ze er zelfs de zwakste signalen van heel veel satellieten mee kunnen onderscheppen. Waterstraalantennes Efteling Of….? Zou het toch een sprookje zijn? 12 december aangepast door Drs. IJzerbout 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen