Gerard 76 Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december 16 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Trouwens, misschien had Sprietje toch gelijk! De Nederlandse geheime dienst heeft een nieuwe geheime afluistercentrale geheel gekamoefleerd opgesteld in Kaatsheuvel. De nieuwe fonteinen van de Efteling zijn de waterstraal afluisterantennes voor die afluistercentrales. Ik heb me laten vertellen dat ze er zelfs de zwakste signalen van heel veel satellieten mee kunnen onderscheppen. Waterstraalantennes Efteling Of….? Zou het toch een sprookje zijn? Moet goed spul zijn wat je rookt 🤩😅
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december 1 uur geleden, Gerard 76 zei: Moet goed spul zijn wat je rookt 🤩😅 Hoofdzaak we kunnen er om lachen! 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: vrijdag om 22:11 Geplaatst: vrijdag om 22:11 Op 12-12-2024 om 17:30, Drs. IJzerbout zei: Trouwens, misschien had Sprietje toch gelijk! De Nederlandse geheime dienst heeft een nieuwe geheime afluistercentrale geheel gekamoefleerd opgesteld in Kaatsheuvel. De nieuwe fonteinen van de Efteling zijn de waterstraal afluisterantennes voor die afluistercentrales. Ik heb me laten vertellen dat ze er zelfs de zwakste signalen van heel veel satellieten mee kunnen onderscheppen. Waterstraalantennes Efteling Of….? Zou het toch een sprookje zijn? Misschien wat milder zijn naar Sprietje? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen