Ga naar inhoud

Is Win11 Pro de moeite waard voor een thuisgebruiker ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Special offer on https:/neowin.net/news

This Microsoft Windows 11 Pro license normally costs $199, but you can pick it up for just $19.97 for a limited time, that represents a saving of $179.03. For a full description, specs, and license info, click the link below.

Get Windows 11 Pro for 2 devices at just $19.97
See all discounted Neowin Deals on offer. This is a time-limited deal.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Geplaatst:
1 uur geleden, Mojo zei:

ja, nee, misschien......of probeer je reclame te maken voor https://www.stacksocial.com

Het is gewoon een vraag.

Ik lees dagelijks de site https:/neowin.net/news i.v.m Windows en daar zijn nu en dan speciale aanbiedingen.

Meer moet je er niet achter zoeken.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Geplaatst:

Ik heb mezelf altijd gestoord aan de beperkingen van de "versie HOME" bij diverse mensen thuis en de support. Waarmee ook duidelijk is geworden dat er heel veel tweaks op diverse fora te vinden zijn om alles uit "HOME" te halen wat mogelijk is.

Sinds ik mijn eigen pC's kon samenstellen en kant + klare desktops kocht ga ik wel voor de "PRO" versie.

Ik rommel veel tussen Windows en Linux c.q. Linux-achtige in een breed scala aan toepassingen of tools en het helpt als je ook een Windows Pro versie hebt draaien.

Ik persoonlijk zou echter, iemand die alleen wat internet gebruikt en eens een foto afdrukt of patience/solitaire en Mahjong speelt, niet adviseren naar de "PRO" versie over te stappen.

Dat lijkt me weggegooid geld, ofschoon mensen ijdel zijn en dat toch doen.

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:
1 uur terug, Tonskidutch zei:

Ik heb mezelf altijd gestoord aan de beperkingen van de "versie HOME" bij diverse mensen thuis en de support. Waarmee ook duidelijk is geworden dat er heel veel tweaks op diverse fora te vinden zijn om alles uit "HOME" te halen wat mogelijk is.

Sinds ik mijn eigen pC's kon samenstellen en kant + klare desktops kocht ga ik wel voor de "PRO" versie.

Ik rommel veel tussen Windows en Linux c.q. Linux-achtige in een breed scala aan toepassingen of tools en het helpt als je ook een Windows Pro versie hebt draaien.

Ik persoonlijk zou echter, iemand die alleen wat internet gebruikt en eens een foto afdrukt of patience/solitaire en Mahjong speelt, niet adviseren naar de "PRO" versie over te stappen.

Dat lijkt me weggegooid geld, ofschoon mensen ijdel zijn en dat toch doen.

Thanks

4 minuten geleden, wanderer zei:

W11 pro 14,99€ op een NL site je hebt pm

Thanks

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen