Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 12:12 Geplaatst: vrijdag om 12:12 ach, heb ik me vergist bedankt @bellejt 1 Busy Line Rose Murphy
Drs. IJzerbout Geplaatst: vrijdag om 19:55 Auteur Geplaatst: vrijdag om 19:55 Het allermooiste van deze nieuwe UK 🇬🇧 regeling is dat zelfs de Australiërs dat ETA document nodig hebben om in het Engelse paradijs te komen. En dat terwijl ze bij de zo geroemde Common Wealth horen. Ik lach me echt weer eens tot ik buikpijn heb. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Psychosammie Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Je vergeet dat die Australiërs allemaal gedeporteerde Britse criminelen zijn. Die willen ze natuurlijk niet meer terug. 🤣 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Beheerder Michel Geplaatst: 4 uren geleden Beheerder Geplaatst: 4 uren geleden Maart is de laatste keer dat ik er een paar dagen geld achterlaat. Zodra dit ingevoerd is, voor mij geen bezoekjes UK meer. Zo zullen er vast meer mensen over denken. Te veel gedoe en onnodige toeristenmelkerij. 1 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 2 minuten geleden, Michel zei: Zodra dit ingevoerd is, voor mij geen bezoekjes UK meer. Het is net een pretpark. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, Mojo zei: Het is net een pretpark. Dat is de Britten wel voorgespiegeld met de Brexit door de schreeuwende populisten. Maar nu worden ze lelijk wakker. Door de realiteit ingehaald. https://www.bnr.nl/nieuws/economie/10564743/het-verenigd-koninkrijk-zonder-eu-bescherming-kwetsbaar-voor-economische-kolonisatie Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Gelukkig wordt bij ons alles door Brussel geregeld.🙄 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 minuten geleden, ceesv zei: Gelukkig wordt bij ons alles door Brussel geregeld.🙄 Dat is inderdaad een wijdverbreid frame uit een bepaalde hoek.🤨 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen