Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden 1 uur geleden, edbe zei: deden ze maar iets om buitenlanders in Nederland iets moesten laten betalen, wegenbelasting voor die oost blokkers wat hier werken en wonen. Huh…??? Watte…??? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
edbe Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 1 uur terug, minplus zei: Ik heb die zin 4x gelezen maar snap hem nog steeds niet. lees nog maar eens 4 keer, misschien begrijp je het dan. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden Ik snap er de bonen niet van. 😳🫢 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
moonchild Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Edbe zegt: in nl wonen/werken buitenlanders die in auto's met buitenlands kenteken rondrijden. Die betalen dus ook geen wegenbelasting in nl. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Mojo Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 22 minuten geleden, moonchild zei: Edbe zegt: in nl wonen/werken buitenlanders die in auto's met buitenlands kenteken rondrijden. Die betalen dus ook geen wegenbelasting in nl. En dat rondrijden is niet een paar weken of maanden. Heb er ook al eens over nagedacht om een (post)adresje in Duitsland te nemen. Scheelt enorm in kosten You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
wanderer Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) juist, want in de buitenlanden moet ik ook vaak voor gebruik van wegen betalen (tol) en als ik meer dan 180 dagen per 12 maanden in een buitenland verblijf (woon) dan ben ik verplicht me daar in te schrijven als inwoner en daarop wordt gecontroleerd, wat in NL veel te weinig (helemaal niet) gebeurd.....ben vaak genoeg in Portugal door de politie aan de kant van de weg gezet ter controle.... 10 uren geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Eduard07 Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Gezien de hoge kosten van onze verkeersinfrastructuur en het intensieve gebruik door niet-Nederlandse kentekens zou ik meer tolheffing in NL toejuichen, vooral als die gepaard zou gaan met een verlaging van onze (m.i. extreem hoge) wegenbelasting. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden 1 uur terug, wanderer zei: juist, want in de buitenlanden moet ik ook vaak voor gebruik van wegen betalen (tol) Net als alle bewoners van dat land dat ook moeten doen. Ook in Nederland moeten zowel Nederlanders als buitenlanders betalen bij de toltunnels. Ik kan nog steeds door Europa rijden zonder dat ik aan de grens wegenbelasting moet betalen. In Europa is het niet toegestaan buitenlanders te benadelen ten opzichte van eigen inwoners. Duitsland heeft het geprobeerd en heeft het niet gered. De kosten van dat mislukte project moeten nog steeds afbetaald worden door de Duitsers. Frankrijk kent geen wegenbelasting. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 16 minuten geleden, ceesv zei: In Europa is het niet toegestaan buitenlanders te benadelen ten opzichte van eigen inwoners. Andersom natuurlijk wel. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Tja, een calvinistisch trekje van onze bevolking? Sober leven en hard werken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Het is en blijft een systeem van putjes dempen. Geld als toeristenbelasting kennen wij ook in Nederland en wat komt ervan ons ten goede, waar dient het voor? Venetië 2025 de koploper met 10€ per dag per persoon. Als je veel reist betaal je veel. Zo simpel is het. Je stelt je altijd de vraag moet ik daarheen? Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Mojo Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 16 minuten geleden, Tonskidutch zei: Geld als toeristenbelasting kennen wij ook in Nederland Ook zo iets doms. Als Nederlands staatsburger moet ik betalen om in eigen land te verblijven op een camping of in een hotel. Mag ik nota bene ook niet eens gebruik maken van de milieustraat! Nog even en je mag ook de provinciale opcenten betalen om in een andere provincie te mogen rijden You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 13 minuten geleden, Mojo zei: Nog even en Is dat wensdenken of doemdenken? Dat gaat natuurlijk niet gebeuren m.b.t. die opcenten. Daar is wetgeving over. toeristenbelasting is hier nader uitgelegd de gemeente maakt "naar verluid" meer kosten door het toerisme uit buiten of binnenland https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/gemeenten/vraag-en-antwoord/wat-is-toeristenbelasting-en-wanneer-moet-ik-dit-betalen Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden weet dat wij in de jaren 80 gingen winkelen naar dover en dat we toen ook 180 Bfr moesten betalen als landingstaks.De bootreis hadden we gratis voor de familie.Moest je ook zo een paspapiertje invullen met de gegevens erop Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
mereltje Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/3/airports/verenigd-koninkrijk-ziet-toch-af-van-eta-voor-transferpassagiers-uit-nederland-en-andere-landen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen