Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik kreeg de jaarlijkse afrekening die ditmaal 65€ hoger uitpakte dan verleden jaar 2023. Dus ik moet bijbetalen (frisse winter 2023/2024) wegens 20m3 gasverbruik meer. Dat is voor mij iets minder dan 10% stijging qua Gasverbruik. Het viel me op dat bij de families die ik help met hun budget etc. er geen slimme meter hangt en ze heel veel meer moeten bijbetalen op hun jaarlijkse afrekening. Dus ik heb hun voorgaande jaren qua Gasverbruik ook even ernaast gezet. Ze betalen 25% meer in 2024 ten opzichte van de vorige jaren. Dat leek mij wel vreemd! Na wat telefoontjes met "hun leverancier" blijkt dat ze een brief / e-mail over het hoofd hebben gezien inzake de maandelijkse incasso. Maar ook dat verklaard niet het hogere percentage t.o.v. voorgaande jaren als ik verbruikswaarden van anderen er naast zet. Het blijkt dat de leverancier de gasprijs na aflopen van de contracttermijn automatisch heeft veranderd van vast naar variabel tarief. En dat zonder verwittiging per brief / e-mail. MAG DAT? True North Rebekka Bakken
wanderer Geplaatst: 54 minuten geleden Geplaatst: 54 minuten geleden (aangepast) ruim van te voren krijg je een verlengings voorstel per mail....meestal komt die in de spambox.....je moet dus altijd je spambox controleren....een aanbieding wordt vaak als spam gezien door het filter van de internetproviders... 52 minuten geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen