blitz10 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Als ik mijn vrouw een whatsappje stuur, bv een leuke foto of filmpje, ziet ze bij whatsapp app een cijfer staan.( is normaal ) Zodra, als haar vriendin iets stuurt vanuit het buitenland ( duitsland ) dan staat er ook een cijfer bij de whatssapp app, maar het vreemde is dat er ook een meldingsgeluid hoorbaar is. Bij de instellingen in whatsapp , bij meldingsgeluiden: geluiden afspelen bij inkomende en uitgaande berichten => deze staat niet geactiveerd. heb tevens ook bij berichten=> meldingsgeluid op stil gezet. Ik begrijp niet hoezo er dan steeds een meldingsgeluid komt als haar vriendin een bericht stuurt. betreft een galaxy A35 5G met de nieuwste software 2 uren geleden aangepast door blitz10
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik heb nog eens gekeken, op de Whats App voor Windows zie afbeelding misschien dat je qua instellingen meer mee kunt dan de telefoon instellingen? The Beat Is Rhythm Club des Belugas
blitz10 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Thanks voor de reactie. Heb de android telefoon instellingen nogmaals bekeken, en heb waarschijnlijk het probleem ontdekt. bij whatsapp: betreffende persoon aangeklikt, contact weergeven, meldingen, bij bericht stond van deze betreffende persoon meldingsgeluid op joyful steps.=> inmiddels op stil gezet. heb bij diverse andere personen naar instellingen gekeken en deze instelling was wel ingesteld op => stil. raar maar waar !!!!!!!
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ah mooi dat je het hebt gevonden... soms zit het op plaatsen waar je niet aan gedacht hebt. 😉 The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen