Con Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden 2 uren geleden, Sprietje zei: Dat hakt er weer goed in. Max 25 WK-punten er bij, Norris 2. WK-stand 1 Max Verstappen Red Bull 429 2 Lando Norris McLaren 349 3 Charles Leclerc Ferrari 341 4 Oscar Piastri McLaren 291 5 Carlos Sainz Ferrari 272 6 George Russell Mercedes 235 7 Lewis Hamilton Mercedes 211 8 Sergio Pérez Red Bull 152 9 Fernando Alonso Aston Martin 68 10 Nico Hulkenberg Haas 37 11 Pierre Gasly Alpine 36 12 Yuki Tsunoda Visa Cash App RB 30 13 Lance Stroll Aston Martin 24 14 Esteban Ocon Alpine 23 15 Kevin Magnussen Haas 16 16 Alexander Albon Williams 12 17 Daniel Ricciardo Visa Cash App RB 12 18 Oliver Bearman Haas F1 7 19 Franco Colapinto Williams 5 20 Guanyu Zhou Stake 4 21 Liam Lawson Visa Cash App RB 4 22 Valtteri Bottas Stake F1 0 23 Logan Sargeant Williams 0 Podium 2 en 3 wordt dus vechten de volgende keer. Beloofd toch wel enig spektakel. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Wow wat een race (herhaling met reclame) heel wat foutjes. mag in abboe dabbie ook gebeuren als einde van het seizoen Invisable Alison Moyet
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik zal een oogje in het zeil houden. Na afloop zal ik onze Max op een bitterballen, oliebollen en stroopwafels fuif bij mij thuis uitnodigen. Ik weet zeker dat ie dan komt, dus dat wordt gezellig. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Je vergeet zuurvlees en patat frites... Invisable Alison Moyet
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ja, de jonge jenever zal ook niet ontbreken. Ik heb al vast een paar flessen besteld. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen