blitz10 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Ik wil mijn navigatie van mijn auto updaten. Heb in mei 2024 een abo afgesloten voor een 1 jaar. Als ik via de app TomTom home mijn kaart aansluit, zegt het systeem dat er nieuwe kaarten beschikbaar zijn , alleen moet ik deze betalen. ik ben ingelogd op de TomTom site kan iemand mij zeggen wat hier aan de hand kan zijn 2 uren geleden aangepast door blitz10
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Tom Tom in de grijze Ton Ton en gewoon een navi kopen met levenslange gratis updates. Ik had hiervoor altijd een systeem van Becker maar die zijn van de ene op de andere dag gestopt met portable systemen en ben toen overgestapt naar Garmin, met ook levenslange gratis updates. Die heb ik nu toch al wel zo'n 15 jaar en bevalt prima met zo ongeveer elke 2 a 3 maand wel een update. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Moet je niet tom tom my drive connect gebruiken voor de update? Verder wat Gerrit zegt, Garmin gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Wat is er niet goed aan Google Maps of Apple Maps? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
blitz10 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 15 minuten geleden, ceesv zei: Moet je niet tom tom my drive connect gebruiken voor de update? Verder wat Gerrit zegt, Garmin gebruiken. nee, de vorige update heb ik ook tom tom home gebruikt, en werkte toen perfect. heb tom tom my drive connect, geprobeerd, maar helaas
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, blitz10 zei: Heb in mei 2024 een abo afgesloten voor een 1 jaar. Het enige wat ik kan bedenken is dat je dat onder een andere gebruikersnaam hebt afgesloten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blitz10 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 9 minuten geleden, ceesv zei: Het enige wat ik kan bedenken is dat je dat onder een andere gebruikersnaam hebt afgesloten. ik ga eens op onderzoek uit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen