blitz10 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Ik wil mijn navigatie van mijn auto updaten. Heb in mei 2024 een abo afgesloten voor een 1 jaar. Als ik via de app TomTom home mijn kaart aansluit, zegt het systeem dat er nieuwe kaarten beschikbaar zijn , alleen moet ik deze betalen. ik ben ingelogd op de TomTom site kan iemand mij zeggen wat hier aan de hand kan zijn 3 uren geleden aangepast door blitz10
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Tom Tom in de grijze Ton Ton en gewoon een navi kopen met levenslange gratis updates. Ik had hiervoor altijd een systeem van Becker maar die zijn van de ene op de andere dag gestopt met portable systemen en ben toen overgestapt naar Garmin, met ook levenslange gratis updates. Die heb ik nu toch al wel zo'n 15 jaar en bevalt prima met zo ongeveer elke 2 a 3 maand wel een update. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Moet je niet tom tom my drive connect gebruiken voor de update? Verder wat Gerrit zegt, Garmin gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Wat is er niet goed aan Google Maps of Apple Maps? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
blitz10 Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 15 minuten geleden, ceesv zei: Moet je niet tom tom my drive connect gebruiken voor de update? Verder wat Gerrit zegt, Garmin gebruiken. nee, de vorige update heb ik ook tom tom home gebruikt, en werkte toen perfect. heb tom tom my drive connect, geprobeerd, maar helaas
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, blitz10 zei: Heb in mei 2024 een abo afgesloten voor een 1 jaar. Het enige wat ik kan bedenken is dat je dat onder een andere gebruikersnaam hebt afgesloten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blitz10 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 9 minuten geleden, ceesv zei: Het enige wat ik kan bedenken is dat je dat onder een andere gebruikersnaam hebt afgesloten. ik ga eens op onderzoek uit
gerrit B Geplaatst: 37 minuten geleden Geplaatst: 37 minuten geleden 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Wat is er niet goed aan Google Maps of Apple Maps? Voor zover ik weet worden deze hooguit 1 x per jaar aangepast als je in een stad woont, woon je buiten de stad dan kan het tot 3 jaar duren voordat die doodlopende straat (ingesteld om sluipverkeer te voorkomen) pas een keer is verwerkt. Bij andere systemen worden de navi systemen in de auto ook zelf gebruikt om data te versturen en aangepaste straten ed. door te geven (mits je dat aangezet hebt) Daarnaast de diverse extra's als actuele werkelijke snelheid, plekken met vaste flitsers en waar veel geflitst wordt, realtime verkeersinformatie, voorspellingen van files en advies voor andere routes enz. maar ook je telefoon vrij voor andere zaken en niet dat je een gesprek krijgt en dan je de navi niet meer kunt horen met instructies waar je af moet slaan. Voor goed 160 euro heb je een toestel met 7" scherm waar je dus niets meer op in hoeft te toetsen maar waar je gewoon tegen kunt praten van "zoek adres" en waarna je het gewenste adres in kunt spreken waar je naar toe wilt en al deze extra die je bij Maps dus niet hebt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen