Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 5 minuten geleden, gerrit B zei: leuk, maar veel klanten zitten daar niet op te wachten en hebben op .... Maar ben jezelf de baas? tja......... dan wordt het een heel ander verhaal ... tot jij een keer tijd hebt om terug te bellen. drastisch ingekort citaat sorry Ja dat is een probleem! Maar dat kun je wel degelijk anders organiseren. Als je wegens de kosten geen helpdesk of administratie kunt permitteren heb je het zeker moeilijk met klanten die telefoneren. Eentje is om een MBO stagiaire als bijrijder op de diverse werk locaties mee te nemen. Doe je ook nog wat aan scholing. 😉 Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Is dat niet erg dubbel? Zelf handsfree iemand uitleggen hoe het probleem opgelost kan worden is gevaarlijk, maar de stagiair naast je uitleggen hoe hij het telefoongesprek moet voeren mag wel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Hoe je een telefoongesprek moet voeren, uitleggen, moet je natuurlijk vooraf hebben gedaan en niet in die auto onderweg zijnde. Maar het is enkel een voorbeeld. Ook ik kreeg destijds heel specifieke aanwijzingen hoe een klant aan de telefoon te woord te staan. Dat hoorde bij m'n opleiding. Als je alleen tegen de telefoon lult zonder dat besef van jouw klant dienstbaar zijn zal het niet goed overkomen. 4 uren geleden aangepast door Tonskidutch blue Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, Tonskidutch zei: Als je wegens de kosten geen helpdesk of administratie kunt permitteren heb je het zeker moeilijk met klanten die telefoneren. Hoeveel bedrijven hebben een goede helpdesk die je ook meteen kunnen helpen ipv. een ticket aan te maken en dat je wel een keer terug gebeld wordt ook al staat op dat moment alles stil? En van de bedrijven die dat hebben hoeveel zijn er daarvan met max. 5 werknemers? Bij ons worden, ondanks dat we niet zo groot zijn, dringende problemen gewoon direct opgelost. Ik ben dus een van de weinige bedrijven met een 1e lijns helpdesk die eenvoudige zaken gewoon zelf afhandelen en minder dringende zaken uitfilteren, maar komen ze er niet uit en is het dringend dan verbinden ze de klant gewoon door en wordt deze a la minuut geholpen en dat dus elke dag van 7.00 uur tot 23.00 uur en in het weekend van 9.00 uur tot 23.00 uur. Heb je een onderhoudscontract afgesloten voor je apparatuur dan is dat meestal ook nog eens geheel gratis. Maar is er ruimte om de auto ergens neer te zetten dan gebeurd dat ook meestal alleen zoals gezegd wordt de mogelijkheid daarvoor steeds moeilijker gemaakt en dan moet ik niet een dom dom hebben die plots niets meer zegt zodat ik ook nog verkeerd rij. Kijk zelf maar eens hoeveel parkeerhavens er nog zijn op N wegen maar ook als je een stad/dorp binnen rijdt. Parkeerplekken vindt je niet/nauwelijks meer op doorgaande wegen, meestal alleen in woonwijken en soms als je geluk hebt staat er nog een informatiebord waar je even stil kunt gaan staan. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen