Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 minuten geleden, gerrit B zei:

leuk, maar veel klanten zitten daar niet op te wachten en hebben op ....

Maar ben jezelf de baas? tja......... dan wordt het een heel ander verhaal ... tot jij een keer tijd hebt om terug te bellen.

drastisch ingekort citaat sorry

 

Ja dat is een probleem! Maar dat kun je wel degelijk anders organiseren. Als je wegens de kosten geen helpdesk of administratie kunt permitteren heb je het zeker moeilijk met klanten die telefoneren. Eentje is om een MBO stagiaire als bijrijder op de diverse werk locaties mee te nemen. Doe je ook nog wat aan scholing. 😉

 

Invisable

Alison Moyet

 


  • Moderator
Geplaatst:

Is dat niet erg dubbel?

Zelf handsfree iemand uitleggen hoe het probleem opgelost kan worden is gevaarlijk, maar de stagiair naast je uitleggen hoe hij het telefoongesprek moet voeren mag wel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Hoe je een telefoongesprek moet voeren, uitleggen, moet je natuurlijk vooraf hebben gedaan en niet in die auto onderweg zijnde.

Maar het is enkel een voorbeeld.

 

Ook ik kreeg destijds heel specifieke aanwijzingen hoe een klant aan de telefoon te woord te staan. Dat hoorde bij m'n opleiding.

Als je alleen tegen de telefoon lult zonder dat besef van jouw klant dienstbaar zijn zal het niet goed overkomen.

aangepast door Tonskidutch
blue

Invisable

Alison Moyet

 

Geplaatst:
3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Als je wegens de kosten geen helpdesk of administratie kunt permitteren heb je het zeker moeilijk met klanten die telefoneren.

Hoeveel bedrijven hebben een goede helpdesk die je ook meteen kunnen helpen ipv. een ticket aan te maken en dat je wel een keer terug gebeld wordt ook al staat op dat moment alles stil?

En van de bedrijven die dat hebben hoeveel zijn er daarvan met max. 5 werknemers?

Bij ons worden, ondanks dat we niet zo groot zijn, dringende problemen gewoon direct opgelost.

Ik ben dus een van de weinige bedrijven met een 1e lijns helpdesk die eenvoudige zaken gewoon zelf afhandelen en minder dringende zaken uitfilteren, maar komen ze er niet uit en is het dringend dan verbinden ze de klant gewoon door en wordt deze a la minuut geholpen en dat dus elke dag van 7.00 uur tot 23.00 uur en in het weekend van 9.00 uur tot 23.00 uur.

Heb je een onderhoudscontract afgesloten voor je apparatuur dan is dat meestal ook nog eens geheel gratis.

 

Maar is er ruimte om de auto ergens neer te zetten dan gebeurd dat ook meestal alleen zoals gezegd wordt de mogelijkheid daarvoor steeds moeilijker gemaakt en dan moet ik niet een dom dom hebben die plots niets meer zegt zodat ik ook nog verkeerd rij.

Kijk zelf maar eens hoeveel parkeerhavens er nog zijn op N wegen maar ook als je een stad/dorp binnen rijdt. Parkeerplekken vindt je niet/nauwelijks meer op doorgaande wegen, meestal alleen in woonwijken en soms als je geluk hebt staat er nog een informatiebord waar je even stil kunt gaan staan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
20 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik druk bij mijn Google Maps op het microfoontje en lul gewoon tegen mijn telefoon aan waar ik heen wil en hup….gaan met die banaan. 
Ik wil geen ander navigeer ding. 
 

Ik wil zo'n auto als mijn dochter heeft. Ze stapt in en zegt "Dag M......" Hij antwoordt met "Dag M....., waar wil je heen?"

Waarna zij bv zegt "Naar het Evoluon in Eindhoven."

Waarna de auto zegt " Regelen we" en projecteert de route op de voorruit en geeft vervolgens tijdens het rijden elke afslag aan en evt omleidingen.

Ik meen me te herinneren dat hij zelfs 's morgens "goedemorgen" zegt en 's middags "goede middag".

Als haar ega instapt herkent hij de stem en noemt hem bij naam.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Ik gebruik alweer een paar jaar Waze op mijn telefoon. Naar mijn idee net iets beter dan de Tomtom die ik daarvoor had. Nog geen problemen tegengekomen met niet up-to-date zijn.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Geplaatst:

Google maakt het eenvoudiger om incidenten op de weg te melden in Maps, met grotere pictogrammen tijdens het navigeren. Navigatiedienst Waze, die ook eigendom is van Google, krijgt op zijn beurt meer meldingen voor meer soorten verkeerscamera's.

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:

Waze is opvallend actueel. Waarschuwingen voor stilstaande auto's op de vluchtstrook bijvoorbeeld kloppen vrijwel altijd.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Geplaatst:
Op 29-11-2024 om 17:41, gerrit B zei:

Garmin, met ook levenslange gratis updates.

Superfijn spul die Garmins, alleen die lifetime updates hebben ze me wel mee genaaid met mijn Streetpilots. Ik had op beide lifetime updates (SP2610 en SP2820) maar het blijkt dus de lifetime die hun aan het apparaat toekennen te zijn. Dus einde economische levensduur van het apparaat betekent dus ook geen updates meer.

Geplaatst:
1 uur geleden, Thijs-Rallye zei:

Superfijn spul die Garmins, alleen die lifetime updates hebben ze me wel mee genaaid met mijn Streetpilots. Ik had op beide lifetime updates (SP2610 en SP2820) maar het blijkt dus de lifetime die hun aan het apparaat toekennen te zijn. Dus einde economische levensduur van het apparaat betekent dus ook geen updates meer.

Nog nooit meegemaakt. Mijn huidige Drivesmart 50 was een Black Friday aanbieding van 2016. De accu heb ik al wel moeten vervangen.

Geplaatst:

Vreemd.

Mijn oudste Garmin die hier nog in gebruik is de Drivesmart 60  en die is van 2014 en heb net nog even gekeken en er zijn gewoon 2 updates voor beschikbaar.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

@blitz10Ik neem aan een in de auto ingebouwde?  Als je een abbo bij TT hebt afgesloten heb je vast een betaalbewijs en dus zou ik effe met TT contact opnemen.  Is niet altijd eenvoudig maar toen bij mij het updaten niet lukte (tracking in het proggie) kreeg ik uiteindelijk wel inhoudelijke reacties.

 

Ik heb zelf nog een oudere plak op de ruit TT met lifetime kaarten/flitsers/etc, werkt zoveel makkelijker dan het luxe ingebouwde ding of Google maps.  TT blijft nu wel mails sturen dat het verouderd is en ze me graag iets nieuws aanbieding met veel korting.

 

Daarnaast heb ik voor nood nog Sygic met lifetime updates op de telefoon.  Ook die is simpel qua layout maar zeker niet zo praktisch.  Betere helft zweert bij google maps - maar die is dan ook niet verwend kent niet beter.

 

En voor de anderen die reageerden: Ik had ooit een Navigon, opgekocht en opgedoekt door Garrmin.  Waarom?  De interface was eenvoudig, de kaarten super en het gebruiksgemak zoveel beter dan alle andere zooi die ik ooit gebruikt heb.  Maar, ik zweer nog steeds bij een apparaat dat speciaal gemaakt is om te navigeren.  Telefoon, autocomputer, veel te veel rommel die er omheen hangt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...