Ga naar inhoud

Gratis: 2 x 4 GB Kingston DDR 4 geheugen. (gratis verzending in Benelux)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gratis: 2 x 4 GB Kingston DDR 4 geheugen. (gratis verzending in Benelux) = totaal 8GB

Ik ben vergeten naar de snelheid te kijken, maar ik denk dat het nog vrij recent zijn (2 jaar)

Ik heb me laten verleiden tot een upgrade van mijn systeem. Omdat ik vrees dat ze toch maar in de kast gaan verdwijnen en stof vreten geef ik ze liever weg .

Hebben prima gewerkt tot maandag, maar aangezien mijn moederbord maar 2 plaatsjes heeft voor geheugen latjes te plaatsen zijn deze te veel. Iemand die 4 geheugen latjes kan plaatsen doet er misschien een heel goede zaak aan.⁉️

Verzendkosten: Binnen de Benelux zal de prijs via de post wel meevallen, om gedoe met overschrijvingen etc. te vermijden neem ik deze kosten wel ten mijne laste. Zie het als een sinterklaasgeschenk of de kerstman
👑🎅

BTW: ik heb nu 32GB.  In taakbeheer zie ik dat ik regelmatig 13 GB gebruik. Het snelheidsverschil is merkbaar. In mijn geval, hoe ik mijn pc nu gebruik was 16GB genoeg geweest. Maar je koopt ook hoe de prijzen volgens black friday staan😉

Wie kan ik er nog een pleziertje mee doen.   Stuur een pm,

Groeten,

P.S. Indien er meerdere geintereseerden zijn zal ik random beslissen. Ik kan toch niet voor maandag naar de post om te verzenden.

geheugenlatjes4gbmaal2.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hierbij wens ik te melden dat ik de latjes verzonden heb. De ontvanger heeft een foto teruggestuurd dat hij/zij de goederen ontvangen heeft. Ik heb geen idee wat de ontvanger met deze latjes gaat doen, ik heb daar geen zaken mee. Ik heb deze onvoorwaardelijk verzonden.

Hier mag een slotje op.

• ceesv sloot dit onderwerp
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.