Codx Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Kijk is op 12.363 daar heb je die zenders incl de Seca en Nagra codering SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Buiten dit alles denk ik niet dat er ooit een astra 3D zal komen. De Astra 3C zal nog een jaar of 4, 5 meegaan. Het zal ervan afhangen of er dan mog iets te verdienen valt voor SES op de 23.5 oost positie. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Schotelspeller Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden En hoe je het ook wendt of keert, de nieuwe satelliet wordt anders ingericht. De constructie die er was voor Stingray classica en concerts houdt op te bestaan. En ongeacht hoeveel transponders astra3c straks eventueel ‘leeg heeft staan’: m7 group gebruikt die niet, de overeenkomst die ze nu hebben met SES is zoals bekend juist twee transponders minder. ík begrijp overigens niet waarom Mezzo niet als vanouds vanaf Astra1 wordt gehaald, dan had die capaciteit nog naar een andere zender kunnen worden overgeheveld, maar ik begrijp van het beleid van M7 sowieso heel weinig. Waarom nog die paar regionale zenders 24 uur per dag? Sommigen hebben maar een half uur nieuwe dagelijkse programmering.
Schotelspeller Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 minuut geleden, Mojo zei: Buiten dit alles denk ik niet dat er ooit een astra 3D zal komen. De Astra 3C zal nog een jaar of 4, 5 meegaan. Het zal ervan afhangen of er dan mog iets te verdienen valt voor SES op de 23.5 oost positie. Nou. Althans geen gloednieuw gemaakte, dat lijkt mij ook sterk, misschien nog een keer een andere astra bird verplaatsen en naar 3d ombenoemen? Of alles op termijn (weer) naar 19,2?
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 4 minuten geleden, Codx zei: Kijk is op 12.363 daar heb je die zenders incl de Seca en Nagra codering Dat is een transponder van Towercom. Daar word alleen maar deel bandbreedte verhuurt. Vandaar het allegaartje van zenders You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Codx Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 8 minuten geleden, Schotelspeller zei: En hoe je het ook wendt of keert, de nieuwe satelliet wordt anders ingericht. De constructie die er was voor Stingray classica en concerts houdt op te bestaan. En ongeacht hoeveel transponders astra3c straks eventueel ‘leeg heeft staan’: m7 group gebruikt die niet, de overeenkomst die ze nu hebben met SES is zoals bekend juist twee transponders minder. ík begrijp overigens niet waarom Mezzo niet als vanouds vanaf Astra1 wordt gehaald, dan had die capaciteit nog naar een andere zender kunnen worden overgeheveld, maar ik begrijp van het beleid van M7 sowieso heel weinig. Waarom nog die paar regionale zenders 24 uur per dag? Sommigen hebben maar een half uur nieuwe dagelijkse programmering. Jij gebruikte het argument dat er geen ruimte zou zijn, dat is duidelijk niet het geval. Misschien halen ze deze zenders wel van de transponder juist omdat ze dubbel worden uitgezonden mja dan kondig je niet aan dat de zenders weggaan neem ik aan, dan pas je enkel de zenderlijst aan. En inderdaad ze kunnen mezzo weer van 19,2 oost nemen. Die laatste opmerking ben ik met je eens, die regionale zenders kunnen prima op 1 carousel kanaal echter ik denk dat ze voor het uitzenden betaald krijgen van de regionale omroepen. 4 minuten geleden, Mojo zei: Dat is een transponder van Towercom. Daar word alleen maar deel bandbreedte verhuurt. Vandaar het allegaartje van zenders Dat maakt niet uit, de zenders zijn daar beschikbaar incl de codering of Stingray moet zelf besloten hebben de stekker er uit te trekken, dat weten wij natuurlijk ook niet. 3 uren geleden aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 7 minuten geleden, Codx zei: Dat maakt niet uit, de zenders zijn daar beschikbaar incl de codering of Stingray moet zelf besloten hebben de stekker er uit te trekken, dat weten wij natuurlijk ook niet. Daar lijkt het nu wel heel erg op. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Codx Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Als ik zo kijk zitten ze echt in aardig wat pakketten. https://www.lyngsat.com/tvchannels/ca/Stingray-Classica.html https://www.lyngsat.com/tvchannels/ca/Stingray-IConcerts.html En die classica is zelfs ongecodeerd op dit moment via 12.363. 3 uren geleden aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen