Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Is er nog iemand geïnteresseerd in een F1 kaartje North Yas Suite voor zaterdag en zondag…..AC met eten en drinken Door ziekte eentje over. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mojo Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Is er nog iemand geïnteresseerd in een F1 kaartje North Yas Suite voor zaterdag en zondag…..AC met eten en drinken Door ziekte eentje over. Waarom vraag je Sprietje niet? Kan hij direct vanaf de baan verslag doen onder het genot van bitterballen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden helaas allemaal uitverkocht of Max en Jos moeten me een lift geven in hun vliegtuig... 😁 Come Back Josh Rouse
Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 uren geleden Auteur Geplaatst: 20 uren geleden 1 uur terug, Mojo zei: Waarom vraag je Sprietje niet? Onze Sat4All super-verslaggever: Little Aerial kan bij mij een MBC accreditatie krijgen, dan kan ie er zo in. Kan ie ook zondagavond bij mij op de bitterballen fuif komen. Dan kan ie ook nog even de waterstraal-antenne van mij nalopen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Komend weekeinde wordt de F1 GP van Abu Dhabi verreden op het Yas Marina Circuit. Het circuit is 5,281km lang en er worden 58 ronden gereden bij kunstlicht. Max verstappen was winnaar in 2020, 2021, 2022 en 2023. De onderdelen worden als volgt verreden: 1e vrije training vrijdag 10:30 - 11:30 uur 2e vrije training vrijdag 14:00 - 15:00 uur 3e vrije training zaterdag 11:30 - 12:30 uur Kwalificatie zaterdag 15:00 - 16:00 uur Race zondag 14:00 - 16:00 uur Zonder F1-abonnement kunnen de volgende onderdelen bekeken worden: Viaplay TV 1e vrije training 2e vrije training vr. 22:35- 23:40uur F1 Shakedown talkshow za. 19:00-20:30uur herhaling kwalificatie zo. 20:30-23:00 uur integrale herhaling race NPO1 zo.17:25-18:00uur Verslag van de race 1
Con Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Leuk man, grote dank!!! Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen