Mathjanssen Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Beste mensen, ik heb boven beschreven nas vandaag binnen gekregen en geinstaleerd met 2x HDD 4TB. Nu wil ik van een andere NAS bestenden overzetten naar de 224+ maar krijg de melding dat er teweinig ruimte is om de bestanden te instaleren. Dit klopt niet want er is Ruim 7 TB ruimte. Kan iemand helpen hoe ik dit opgelost krijg? lijkt mij een of andere instelling. hulp is van harte welkom groet MJ
moonchild Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Hoe heb je de hdd geinstalleerd , raid-0, raid-1 of jbod? VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Psychosammie Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Kijk eens bij je Infocenter tabblad opslag. Wat zie je daar? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Mathjanssen Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden Had Raid 0, maar heb het vermoeden dat dit met de vorm van formateren te maken heeft. Ik kom bij NTFS uit welke grotere bestanden dan 4gb ondersteund. ben het aan het uitproberen. groet Mj
Mathjanssen Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden Ik lees dat synology dit ondersteund?
Mathjanssen Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden Het gaat erom dat ik grotere bestanden naar een andere Nas kan overzetten.
Oplossing Mathjanssen Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Oplossing Geplaatst: 11 uren geleden Gevonden, tijdens het geheel opnieuw instaleren moet je op een gegeven moment waardes ingeven van B.v 10 -3000. deze had ik eerst op 10 ingesteld nu op 3000 en ja de melding komt niet meer, kan alle bestanden overzetten. iedereen bedankt voor het meedenken. Mj
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 10 uren geleden, Mathjanssen zei: moet je op een gegeven moment waardes ingeven van B.v 10 -3000. wat en waarvoor dient die waarde? misschien snap ik het dan Always and Forever Pat Metheny Group
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen