gerrit B Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december Dan heb je wel een slechte verzekering (of je bent een brokkenpiloot), als ik schade rij dan is er niets aan de hand en ga ik ook niet meer betalen. Pas als ik binnen 5 jaar weer schade veroorzaak dan heeft dat gevolgen voor de premie doordat de no-claim korting dan minder wordt. Maar ook een premieverhoging van € 45 per maand???? Ik betaal per jaar maar 325 euro (75% no-claim) ofwel goed 27 euro per maand (all-risk) en dat voor een auto van +50K en max 100.000km per jaar. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 13 december Moderator Geplaatst: 13 december Je hebt Beamers en Beamers. Ik zie dat alleen al het spiegelglas voor die van mij tussen de 300 en 500 Euro kost, afhankelijk van welke leverancier je kiest. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december een en ander heeft ermee te maken dat ik pas heel laat een eigen auto {Beamer} aanschafte en dus de premie al 210€/mnd was en neen ik ben geen brokken piloot maar destijds een plastic bumpertje geraakt en hoppa daar kwam die premie verhoging ANWB verzekering de schade was nagenoeg niet zichtbaar maar dat maakte die automobilist niet uit, die wilde gewoon zijn gram en de centen van de verzekering. het principe dat je de ander naait inzake de premie verhoging is duidelijk hoop ik. kun je zien @ceesv hoeveel je voor al die verwarmde spiegelluxe moet dokken Mercy Mercy Me Robert Palmer
Moderator ceesv Geplaatst: 13 december Moderator Geplaatst: 13 december Alles voor de veiligheid. Hij is niet alleen verwarmd maar ook automatisch dimmend. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december Verwarmd was deze alleen van binnen Mercy Mercy Me Robert Palmer
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december Het wachten is nog steeds op een foto van de schade aan het veelomsproken hek. Ik heb het vreemde gevoel dat die er niet komt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Rollerboy Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december 7 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Het wachten is nog steeds op een foto van de schade aan het veelomsproken hek. Ik heb het vreemde gevoel dat die er niet komt. Maakt niet uit, ik heb met mijn graafmachine een plaat tussen de palen bij mijn (vroegere eigenaar) buurman kapotgereden. Deze is na 2jaar nog steeds niet hersteld, maar mijn buurman weet dat alles klaarligt voor herstelling. alles staat klaar. mijn buurman mag met mijn graafmachine rijden. Na 2 jaar weet hij zelf niet wat hij met de afsluiting gaat doen. Maar ik weet dat een kleine herstelling snel 500 euro kost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen