Orgeldandri Geplaatst: 5 december Geplaatst: 5 december Wanneer ik TV Vlaanderen op de sat kijk, bestaat de mogelijkheid om ondertitels aan te zetten. Kan dat ook met de tv Vlaanderen app?
el renegade Geplaatst: 5 december Geplaatst: 5 december Zet een zender op, dan druk de pijl naar beneden zodat alle icoontjes onderaan verschijnen. Indien aanwezig gaat naar het icoontje helemaal rechtsonder om de ondertiteling in te schakelen. (Bij npo zenders is dat wel altijd aanwezig)
oble Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december Denk het niet, maar wanneer je ondertitels wenst voor VRT moet je de VRTMAX app installeren.
jeevanhoof Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december Waatrom zou het niet werken? Het werkt zoals eerder al gemeld door el renegade. dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Jean-Claude Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december op de canaldigitaal app misschien wel, maar niet op de TVV app........ daar blijft het 'taal en ondertiteling' icoon uitgegrijsd. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
jeevanhoof Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december Je hebt gelijk. Blijkbaar is het enkel nog bij Crime invest mogelijk om ondertitels te selecteren 🤔 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Kabeltje87 Geplaatst: 8 december Geplaatst: 8 december Als gehoorgestoorde ben ik afhankelijk van de on dertiteling via T888. Het ontbreken hiervan op de Tv-Vlaanderen app is dus zeer kwalijk te noemen. Trouwens op goplay, is er nooit enige ondertiteling te bespeuren. Het is nochtans niet moeilijk de ondertiteling te voorzien. Hij is nl. wel beschikbaar via T888. Maar ja dat kost enige moeite om dit ook in de streaming toe te voegen. En moeite kost geld. Dus weeral een besparing op kosten van degenen die er het meeste baat bij hebben. Ik krijg hiervan een depressie. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
sattv4iedereen Geplaatst: 8 december Geplaatst: 8 december 13 uren geleden, Kabeltje87 zei: Als gehoorgestoorde ben ik afhankelijk van de on dertiteling via T888. Het ontbreken hiervan op de Tv-Vlaanderen app is dus zeer kwalijk te noemen. Trouwens op goplay, is er nooit enige ondertiteling te bespeuren. Het is nochtans niet moeilijk de ondertiteling te voorzien. Hij is nl. wel beschikbaar via T888. Maar ja dat kost enige moeite om dit ook in de streaming toe te voegen. En moeite kost geld. Dus weeral een besparing op kosten van degenen die er het meeste baat bij hebben. Ik krijg hiervan een depressie. Heb je daar al over geklaagd bij tvv? Misschien ken je nog mensen met gehoor vermindering, en kan je bundelen krachten. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 9 december Geplaatst: 9 december @Kabeltje87, ik denk dat je hier moet zijn om een dergelijke klacht over inclusiviteit te poneren. https://www.vlaanderen.be/cjm/nl/media TVV is, denk ik, laatste die uit eigen beweging geld gaat uitgeven aan inclusiviteit. Love Me Döf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen