de vrije fries Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december De 12 nieuwe FAST-kanalen bevatten veel favoriete programma's uit de bibliotheek van de iconische wereldwijde merken van A+E Networks, waaronder A&E, The History Channel en Lifetime. Voor fans van wetenschap en technologie in het Verenigd Koninkrijk en Nederland vertelt Modern Marvels de verbazingwekkende verhalen van de doeners, dromers en soms intriganten die alledaagse voorwerpen, technologische vooruitgang en door de mens gemaakte wonderen creëren. Het is het eerste en langstlopende programma van History Channel en werd meer dan 34 jaar geleden gelanceerd. Het publiek in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Zweden, Noorwegen en Denemarken krijgt ook de kans om verschillende Amerikaanse realityklassiekers te bingewatchen die een cultstatus hebben geïnspireerd. Deze omvatten Duck Dynasty, het volgen van de ups en downs van de rijke familie Robertson en hun bedrijf om producten te maken voor eendenjagers; Dog the Bounty Hunter, waarin de ervaringen van Duane "Dog" Chapman als premiejager worden beschreven; Ice Road Truckers, een inzicht in vrachtwagenchauffeurs met stalen zenuwen die hun leven in handen nemen door zwaar beladen voertuigen over bevroren meren te rijden om voorraden af te leveren op afgelegen locaties in Canada en Alaska; en Ax Men, de houtkapploegen die de kost proberen te verdienen en gevaren onder ogen zien terwijl ze werken in de tweedegroeibossen van verschillende staten in de Verenigde Staten (alleen beschikbaar in het VK en Nederland). bron: https://www.broadbandtvnews.com groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 december Geplaatst: 11 december Voor mij een reden om onmiddellijk zo’n TV in huis te halen. Wat een weelde om dat allemaal te hebben. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
de vrije fries Geplaatst: 11 december Auteur Geplaatst: 11 december het spreekwoord is: je moet een gegeven paard niet in de bek kijken Als tegen iemand wordt gezegd dat hij een gegeven paard niet in de bek moet kijken, betekent dit dat hij niet zo kritisch moet zijn over iets wat hij cadeau heeft gekregen. Bij een cadeau is het al leuk genoeg dát je iets krijgt. Het gaat om het gebaar, niet om de waarde of kwaliteit van het geschenk. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december Of iemand blij maken met een dood vogeltje. 😂😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
bellejt Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december en in belgie wachten we er nog op Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december Op 11-12-2024 om 19:51, de vrije fries zei: het spreekwoord is: je moet een gegeven paard niet in de bek kijken Als tegen iemand wordt gezegd dat hij een gegeven paard niet in de bek moet kijken, betekent dit dat hij niet zo kritisch moet zijn over iets wat hij cadeau heeft gekregen. Bij een cadeau is het al leuk genoeg dát je iets krijgt. Het gaat om het gebaar, niet om de waarde of kwaliteit van het geschenk. Is dat Pluto TV? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Noordzee Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december Op mijn Philips TV heb ik ook zoiets in mijn DVB-T2 zenderlijst. Achter de normale DVB-T2 zenders staan vijftien zenders die via internet worden uitgezonden. Op de één of andere manier heeft mijn TV die zenders automatisch aan mijn zenderlijst toegevoegd. Het gaat om deze zenders: Q West TV INWONDER Eartht Touch TV Nature Time NL INWILD Love the Planet UK/US Home the Worldwar In Trouble H INFAST Love Wine UK/US Padel Time TV Trace Urban Love Pets TRAILERS Water Bear Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
cookie monster Geplaatst: 14 december Geplaatst: 14 december Gratis = gratis , een gegeven paard niet in zijn bek kijken , klopt !! 12 uren geleden, Mojo zei: Is dat Pluto TV? Die zou sowieso ook welkom zijn , in zo'n geval vermoedelijk NL & B versie ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Mojo Geplaatst: 14 december Geplaatst: 14 december 6 uren geleden, cookie monster zei: Gratis = gratis , een gegeven paard niet in zijn bek kijken , klopt !! Die zou sowieso ook welkom zijn , in zo'n geval vermoedelijk NL & B versie ?? Nee die is er niet. Althans niet beschikbaar in de Pluto TV plugin You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen