Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:04 Geplaatst: gisteren om 08:04 lees het hele verhaal op tweakers => https://tweakers.net/nieuws/229580/nieuwe-belgische-telecomprovider-digi-belgium-begint-op-11-december.html https://webflow.digi-belgium.be/nl hebben jullie Belgen weer iets extra's nadat er andere waren gestopt IK VERTREK België (Is er leven op Pluto)
sattv4iedereen Geplaatst: gisteren om 16:46 Geplaatst: gisteren om 16:46 Benieuwd of ze e-sim zullen aanbieden. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Zilverhippie Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden 22 uren geleden, Tonskidutch zei: hebben jullie Belgen weer iets extra's nadat er andere waren gestopt Gestopt, wie dan?
el renegade Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Telecom abonnementskosten zijn zoals ik gehoord heb behoorlijk hoog in België met zelfs datalimiet op vast internet ? Volgens mij weinig concurrentie en monopolie. In Spanje is Digi ondertussen behoorlijk groot met glasvezel op hun eigen netwerk vanaf 10€ per maand.
Tonskidutch Geplaatst: 14 uren geleden Auteur Geplaatst: 14 uren geleden @Zilverhippie TV vlaanderen - met Antenne TV, Norkring IK VERTREK België (Is er leven op Pluto)
sattv4iedereen Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Hier hoor ik meer en meer mensen stoppen met linaere tv, vanwege " te duur". Zal digi daarin verbetering brengen? Want jongeren, als ze nog kijken, is het via de gratis straemings apps. Benieuwd naar hun aanbod. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 13 uren geleden Moderator Geplaatst: 13 uren geleden 21 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Hier hoor ik meer en meer mensen stoppen met linaere tv, vanwege " te duur". Niet alleen te duur, maar de programma's zijn het bekijken niet meer waard. De reclames worden ook steeds onderbroken door een stukje programma.😉 Ik heb verleden jaar mijn abonnement opgezegd, op het internet is zoveel meer te zien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden Kom op zeg, heel Holland bakt... zulke programma's waren er vroeger niet 😁 toch? gelukkig maar Het aanbod wordt niet echt groter want de aangeboden zenders zullen niet veel afwijken van de concurrenten. Hetzelfde pakketje alweer. Maar specifiek zijn ze op hun eigen website niet over dat wat men wel zou willen weten. Audio formaten, resoluties, ondertitels, EPG die klopt. IK VERTREK België (Is er leven op Pluto)
Alex1970 Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Zou mooi zijn als ze het aandurven om DVB-T2 weer nieuw leven in te blazen, maar dan wel goed met een compleet aanbod. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Mimisiku Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Dan krijg je dezelfde meuk en dezelfde reclame weer terug alleen over een ander systeem. Als eindgebruiker merk je verder niks. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Van iemand met zoveel abonnementen kan ik dat verstaan. Maar er is nood aan eenvoud en ontvangst zoals het DVB-T2. Er is een grijze bevolking, zolang die niet allemaal dement zijn geworden, die TV wil kijken lineair. IK VERTREK België (Is er leven op Pluto)
Crazy Sat Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Site is online.Kunnen we even het aanbod en tarieven ontdekken. 😏 https://www.digi-belgium.be/nl feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
sattv4iedereen Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Op 10-12-2024 om 17:46, sattv4iedereen zei: Benieuwd of ze e-sim zullen aanbieden. Nee, nog niet. Aangevraagd, maar momenteel geen 5G onder de proximus masten. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 1 uur terug, sattv4iedereen zei: Nee, nog niet. Aangevraagd, maar momenteel geen 5G onder de proximus masten. En wat heeft dat met IPTV te maken?🤷♂️ 1 uur geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen