Tonskidutch Geplaatst: 12 december Auteur Geplaatst: 12 december Ja en Proximus België ging gelijk omlaag op de aandelen beurs... zal ik dan toch gaan verhuizen 😁 The Unforgettable Fire U2
OFDM Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december 7 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ja en Proximus België ging gelijk omlaag op de aandelen beurs... zal ik dan toch gaan verhuizen 😁 De gouden stopcontacten zijn daar te vinden! Ik ben nog niet bijgekomen van de klap. 500 Mbit/s voor 10 euro dat is 5 keer zo snel voor 25% van de prijs... 1
Rollerboy Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Op 11-12-2024 om 14:38, Crazy Sat zei: Site is online.Kunnen we even het aanbod en tarieven ontdekken. 😏 https://www.digi-belgium.be/nl Ik heb geprobeerd mijn adres in te tikken, het nummer lukte niet. Ook eens naar de helpdesk gebeld, daar kwam ik ook niet door. Ik heb mijn e-mail adres dus niet kunnen doorgeven. kinderziektes of ben ik gecanceld? 🤪 Wie zal het zeggen. Zouden ze ook zoiets als t-mobile aanbieden of alleen fiber? Die gaan toch die kabels delen met andere providers denk ik. Ik kijk tv-vlaanderen nu ook meer via internet. Hoe moet ik anders naar NPO kijken? Met VPN, Sateliet mag nog even blijven bestaan.🙂
digitaal kijker Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december (aangepast) Digi zal tv aanbieden via iptv, denk dat ze gaan samenwerken met tv Vlaanderen zoals andere providers met goedkope producten. fiber is enkel nog in een enkele wijk in Brussel, de fiber wordt op de gevels gehangen in de straten, gaat sneller dan alles open te breken in de straat en te wachten op de goedkeuring wanneer ze de voetpaden mogen openbreken, als Brussel klaar is gaan ze starten in Gent, ze gaan op 5 jaar tijd enkel grote steden verglazen met glasvezel aan de gevel, buitenwijken en gemeentes dat ze niet doen zullen ze via andere providers een samenwerking doen zoals Telenet zal doen in buitenwijken op het glasvezel netwerk van Proximus of nog andere niet fluvius Telenet netwerk. wie een gsm nr wilt overzetten kan de laatste 2 dagen niet de aanvraag doen door een foutmelding van de applicatie dat achter de site zit voor je sim kaart aan te vragen en een abbo te starten. heb ze gemaild maar sinds gisterenmiddag nog geen reactie gekregen. ondersteuning is zoals ik lees van andere landen met digi ondermaats. 12 december aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Alex1970 Geplaatst: zaterdag om 14:13 Geplaatst: zaterdag om 14:13 Op 12-12-2024 om 19:21, Rollerboy zei: ... Ik kijk tv-vlaanderen nu ook meer via internet. Hoe moet ik anders naar NPO kijken? ... Je kan met TV Vlaanderen abonnement toch NPO kijken via de satelliet? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen