digitaal kijker Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 33 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Ik heb dat niet gelezen, heb dat zelf ondervonden. Ik heb er geen last van gehad sinds december, zal een uitzondering zijn bij jou, ze gebruiken dezelfde Proximus masten als Proximus. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
sattv4iedereen Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Het lijkt na een mail vanmorgen te zijn opgelost. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden 😉 Het was een hack! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
digitaal kijker Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 10 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Het lijkt na een mail vanmorgen te zijn opgelost. Hier geen last van gehad en geen mail gekregen of moeten sturen, zal wel plaatselijk geweest zijn. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen