Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er komt een nieuwe processor op de markt. Ik heb hem alvast besteld.

https://www.nu.nl/tech/6338535/verbijsterend-snelle-kwantumprocessor-moet-tot-medische-doorbraken-leiden.html

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Zelf de meest krachtige KI machines zijn door een eenvoudige vraag volledig te ontregelen: ~denk na als een vrouw........

• Haha 1

Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:

Leuk die aankondiging maar feilloos werken doet het nog lang niet dus eigenlijk heb je er heel weinig aan.  Tegen de tijd dat het mogelijk allemaal goed werkt en toepasbaar is zijn we zomaar 50 jaar verder. 

Besef dat men 20 jaar geleden al riep, met kwantum technologie zijn alle wachtwoorden en encryptie binnen een paar jaar waardeloos.  Net zoals zoveel in de IT branche. Eerst zien dan geloven.    

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

• Moderator
Geplaatst:

In de toekomst worden onze kinderskinderen bij de geboorte geassimileerd en onderdeel van het Borg collectief.🫠

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:
Op 11-12-2024 om 11:23, Tonskidutch zei:

Nou ik ken er wel een die ik graag mag zien , Seven of Nine ;)

Zoals ze er nu uitziet 🤣😂

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Ja hoor, daar wil ik best een avondje mee gestraft worden.

• Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen