Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er iemand ervaring met  op te nemen en dit op een externe micro SD kaartje op te slaan om dit op een ander toestel te kunnen afspelen

Zorba

VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000

Geplaatst:

Alles wat ik opneem kan ik op eender wat voor mediaplayer ook afspelen.

ook met usb en flashcards

dus gewoon proberen, let wel op met het filesystem van die micro SD, dat kan de beperking worden

Schermafbeelding2024-12-12100512.thumb.png.b3cedd1ce9348dd9ea467721d6870ae5.png

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

• Moderator
Geplaatst:

Opslag is opslag, werkt gewoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Waarbij je even moeten opletten dat als je die SD kaart als FAT32 hebt geformatteerd, je wellicht gedoe krijgt met max file size van 4GB. NTFS heeft dat probleem niet.

Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323

Geplaatst:

Als je in moderne Android tv wilt afspelen is NTFS ook niet altijd de oplossing, dacht ik.

No, Android TV is not capable of reading NTFS file system, but there are several third party apps available to help you do it. For example, Paragon ExFAT/NTFS USB for Android is an app that enables NTFS support for Android operating systems.

Nee, Android TV kan geen NTFS-bestandssysteem lezen, maar er zijn verschillende apps van derden beschikbaar om je hierbij te helpen. Paragon ExFAT/NTFS USB for Android is bijvoorbeeld een app die NTFS-ondersteuning voor Android-besturingssystemen mogelijk maakt.

Maar je kan beter eerst even kijken welke apparaten je ervoor wilt gaan gebruiken. en dan kiezen met welk file-system je de microSD formatteert.

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen