Julion Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december (aangepast) Ik ben op zoek naar (FTA) UHD / 4K Streams. (het liefst in m3u of m3u8 formaat) Sinds kort heb ik een nieuwe 4K TV maar er zij, zo goed als, geen uitzendingen in UHD / 4K. Via de satelliet zijn er wel een paar testzenders, maar die zenden steeds het zelfde uit. 12 december aangepast door Julion
digitaal kijker Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december Er is meer film aanbod in 4K op Blu-Ray schijfje dan dat je zenders vind in 4K, de grote hype is beetje voorbij, zenders stappen na enkele jaren dat 4K er is niet over, kost hen veel in apparatuur en testen lopen niet bij iedereen goed qua beeld en geluid. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Moderator ceesv Geplaatst: 12 december Moderator Geplaatst: 12 december Wil je 4k kijken is er het nodige te zien op onder meer Youtube. Via satelliet is het fta aanbod mager. Netflix en co hebben volop 4k aanbod, maar dat kost geld. Mijn provider heeft 2 UHD kanalen, Afgelopen zaterdag en zondag heb ik genoten van de heropening en restauratie van de Notre Dame in Parijs. Een gedeelte daarvan was ook via satelliet feeds op 8 west te volgen. 4k is absoluut de moeite waard. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 december Geplaatst: 13 december 13 uren geleden, ceesv zei: Een gedeelte daarvan was ook via satelliet feeds op 8 west te volgen. dat schrijft ie nu pas... had je hier erbij kunnen vermelden Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen